Gå til innhold

TurboKoi

Bruker
  • Innholdsteller

    122
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TurboKoi

  • Bursdag 08/24/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil,kona,musikk,venner..
  • Modell (eks S4)
    940
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1993
  • Yrke eller sivil status
    Kundekonsulent
  • Motor (eks 1.6)
    2,3 TIC
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Bilstein dempere, Lesjöfors fjører, Polyretan foringer bak,JT 3" eksos med 1 lyddemper og 4" endestuss,Chippet innsprut og gullboks på tenning.Garret T3turbo. 1,1Bar i ladetrykk. 530 topp med A-kam.Vekt justert og ballansert 96mod B230FK blokk.
  • Fylke
    Telemark

Contact Methods

  • Bosted
    Skien

TurboKoi's Achievements

  1. okei :S Sånn kan det gå.. MEN, jeg monterte en Progressiv BTR fra Malpassi nå, fikk justert opp grunntrykket litt og Justerte ladetrykket opp til ca.1,2bar..nå begynner ting å skje;D Merker en del forskjell fra Ecomax med std.dyser. Mer sprut på toppen. Neste blir en stor Alu cooler og 984 eller 910 Bosch pumpe..blir det vel bra:)
  2. Jo, litt større snurre..Garret TB03.. kjører jeg med org. bensinpumpe så tør ikke å lade all verdens enda..kjører på 1-1,1bar nå..prøver meg litt fram med en Progressive BTRn jeg har liggende..inntil jeg for kjøpt en Linjær 1;1..men må si det er noe som ikke stemmer her..
  3. fant ut av det..;) koblet feil på viderekoblinga.. men, syns bilen gikk dårligere nå :( daffere..skal sies at jeg kjører med org. BTR,cooler..
  4. Monterte idag Spesial Chip, 968 Dyser og 3"LMM :) Koblet vekk formotstandene da de grønne dysene skal være Høy Ohm fra sukkerbit koblingen, men ville ikke starte.. bare chinna..Hva gjør jeg feil? Prøvde for morro skyld å starte med mostandene, starta den greit. Er det skadelig/farlig å kjøre med formotstander på 968 dyser? På forhånd takk for svar.
  5. -Nye 968 dyser (S60r) -3"LMM (012) -300 hk bensinchip -Malpassi Progressiv BTR Selges komplett.. Send mail for mer info..
  6. 19T 'n er iallefall veldig mye brukt og fungerer utmerket hva jeg har hørt..leverer luft til 300++litt til. Turbonetics er jo litt mer fancy ;) Garrett skal man jo heller ikke shimse så klart..;)
  7. Har du søkt Feilkoder? Kan jo også være.. -Tett bensinfilter -Lamda sonde -sliten bensinpumpe -sprekk i innsugspakning -vakumlekkajse -vann i fordeleren
  8. K-Performance High Performance Bensinpumpe selges.. Spesifikasjoner som BOSH Motorsport 044 ! Fløder for ca 550-600HK Ny og ubrukt. Nypris 990kr. Gi bud. Send pm.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår