Gå til innhold

anleggsgartnern

Bruker
  • Innholdsteller

    36
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om anleggsgartnern

  • Bursdag 12/04/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Caprice Classic
  • Biltype (eks Audi)
    Chevrolet
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Yrke eller sivil status
    Anleggsgartner
  • Motor (eks 1.6)
    307 5,0
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Årnes, Akerhus

anleggsgartnern's Achievements

  1. slenger meg på i denne tråden, så slipper vi så mange tråder om dette emnet. hvor får man tak i hengerfeste til H1? altså nytt hengerfeste. vet man finner de på høggern. har en 99 H1 2,5D uten turbo. kort vare.
  2. Har liggende baksete til Volvo V70 2001, i svart stoff m mønster. For ombygging fra vare til personbil. Selges til hb. Står for tiden nær Årnes-Akershus. Send PM eller SMS til 957 88 898.
  3. Har 4 org stålfelger med piggfrie vinterdekk til salgs. Passer V70n(satt på 2001 modell). Dekka er ikke allverdens men går an å bruke de. Selges til Hb. Send pm her på forumet eller SMS til 957 88 898. Befinner seg i Nes, Akershus.
  4. har strammet vaieren og det hjalp betraktelig.
  5. har hatt et lignende problem på min 230 E. Bytta OVP relèet og alt er som normallt igjen., koster ca 600 kr hos BOS. Tok en arbdag og få det til Jessheim.
  6. Den har vel ca 1cm slakk nå. Visst det var den rette vaiern jeg fant. Så bør kansje strammes litt da ja.
  7. OK. Fersking hva gjelder 230E, så blir sikkert litt mye dumme spørsmål osv. Får prøve å se litt på dette i helga. Men syns uansett ikke det er noen merkbar forskjell på hvor den velgerbrytern på kjøremodus står. Men er jo en lat bil i utganspunktet og da.
  8. Takk for svar Bryet med å lese instruksjonsboka kunne jeg tatt om jeg hadde hatt ei, men det har jeg ikke. Den vaieren, hvor finner jeg den?
  9. Syns at automaten på 230'n girer litt rart. virker som om den bare girer seg opp i 3dje og det gjør den før jeg har passert 50kmt. dermed så høres det ut som om den ligger på vel høyt turtall i 100 kmt. ca 3000rpm( eller er det normalt) i tilegg så syns jeg ikke det er noen forskjell på sport og øko brytern. spesielt ikke hvis jeg dytter den i sport før ei forbikjøring. kicken er like treg.
  10. Problem og problem. sikkert en bagatell, meeeen. Henta meg en 245 83modell på lørdag og bilen er litt lei og starte både når den er kald og varm. Selger prata på no med å flytte ned nåla i forgasseren. Er det noe en såkalt hobbyknoter kan klare? Evt om det hjelper noe. På tomgang går den greit nok. Kansje litt lavt(i forhold til den forrige toførrn min, det var Kjet 230E). Forgasser skal visstnok være ny. Har ikke sjekket type gasser( Pierburg Stromberg osv). Evt står dette på gasseren? Er for lenge sia jeg har drevet med Volvo, så husker for lite.
  11. 1046399 fikk ikke tatt no bilder i helga. dagene gikk med te å hente ny bil. så da er ikke innbytte aktuelt.
  12. http://i890.photobucket.com/albums/ac109/anleggsgartnern/DSC_0111.jpg http://i890.photobucket.com/albums/ac109/anleggsgartnern/DSC_0108.jpg ska få tatt bilder inni, bare det blir lyst ute...
  13. Har ikke tid eller plass til amerikanern og velger heller å selge den enn at den skal stå seg i hjel. Er 79 ramme, 89 alt annet. Så er veteran. Motor 307V8, girkasse 3trinns og OD. Gått ca 18000 miles. Eu ok til 08-2011. Ny radio og cd. Ny dynamo. Men lader ikke. Er et problem jeg ikke finner svaret på. Og orker ikke ligga ute i kulda for å finne ut av det. Sikkert bare en bagatell. Ring for mer info. Prisen er aller helst bytte i 740 eller 240 i Eu Ok og kjørbar stand på skilt. Men ellers rundt 20.000. Tlf 957 88 898
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår