Viser resultatene 1 til 4 av 4

Selges: DD Z9518 og RF T15002

Kjøp og Salg Bilstereo til salgs Digital Design Z9518 (2x2ohm) Gromsubben er til salgs.. Subben er i god stand! Har stått for det meste i esken sin i mitt eie.. Bud

Registrert bruker MrKrokan sin avatar
    Ble medlem
    02.2009

Selges: DD Z9518 og RF T15002

Digital Design Z9518 (2x2ohm)
    Gromsubben er til salgs..
    Subben er i god stand! Har stått for det meste i esken sin i mitt eie..
    Bud over 7ooo,-

Rockford Fosgate T15002 (1500 watts RMS x 1 chan. @ 2 ohms(12.6v))
    Brukbare forsterkere til salgs også..
    Er den største 2-kanaleren RF har levert..
    Er noe ikke strøken utvendig..
    Bud over 7ooo,- for begge

Ble medlem
    02.2009
    \

Ble medlem
    02.2009
    Ingen som har lyst på noe så sinnsykt som dette?

Ble medlem
    02.2009
    Etter en kjapp demo, så ble alt solgt!

Tråden kan slettes

Tråder som ligner på Selges: DD Z9518 og RF T15002

1. Soundstream og DD: Selger en Soundstream Pca1000D og 2 DD510.. Den ene subben har jeg klart å laget 2 småe hull i gummien(helvettes bormaskin), men er tettet med silikon, merker ingen forskjell.. Bilder kan sendes på mms. Spiller meget rått til å kun være 2 ¨småe¨ 10 tommere, kan høres i bilen for dem som bor i...

2. Masse bilstereo vurderes solgt. DD, Soundmagus, RF, SPL Dynamics, Boston Acoustics.: Siden jeg har bestilt ny bilstereo må jeg selge unna noe av det jeg har. Kom med bud i tråden eller send det til meg på PM. Boston Acoustics komponentsett (6,5"+diskant) Ca fire år gammelt, men fungerer perfekt. Bud over 700 vurderes. Rockford Fosgate POWER T162C (6,5" coax) Helt nytt i...

3. Røverkjøp!! RF T8004 og RF 3146: 4-kanalers forsterker og 3-veis sett til Rockford Fosgate selges til 6500,- kr ferdig prutet... Kun forsterker 4500,- Kun frontsettet 2500,- Dette er et røverkjøp og selges til den som først kommer med et bud... Hvis den må sendes betaler kjøper for frakt...

4. S: RF HX2 12" 1000w og RF 0,5f kondis. Haster: Selges billig da det haster. RF HX2 12" Punch sub i fabrikkbygget kasse på ca 45-50 liter. Selges 2000,-. RF kondensator 0,5 farrad med digitalt display og remote av/på selges for 500,-. Vennligst ikke ødelegg tråd med idiotiske poster. Selges ikke under prisant. Frakt kommer i...

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1