Synes det er veldig moro å se på andres prosjekter - fra start til resultat... Derfor tenkte jeg at jeg skulle legge ut en tråd om prosjektet jeg driver med også!
Kjøpte en billig mk2 for 5,5k! med 1,8 gti 8v. Det var ikke kløtsj, så tok ut motor og girkasse for en aldri så liten service ! Ble nesten lei meg da jeg åpna panseret, for der så det ikke ut!!

Sånn så den forresten ut da jeg kjøpte den. Pen på avstand, men noe rusk her og der... litt lakkrust på skjermene, men ikke noe farlig...

(ikke legg merke til den altfor lillle viskeren

)

Trekt interiøret med biltema-filt, og trelim er gull, da... Det skal jo bare AV!!
Men før jeg planla å sette inn igjen Gti'n, kom jeg over en 2,8 Vr6 og masse treerdeler nesten i nabolaget, og da var det igang

Kjøpte først motor og understell. Men skal kjøpe mer ettersom pengene kommer på plass!
Siden det skal en såpass grom motor inn, går det ikke an å ha en bil som kun er lakkert utapå! Skal det først gjøres, skal det gjøres ordentlig!! Derfor har jeg plukka den helt ned for å få samme farge på alt!

Da jeg plukka ut interiør, viste det seg at forrige eier var mye på McDonalds... Det lå pommes frites, og diverse matrester under setene og under gulvmatta! Deilig... Fant også 62 kronestykker under setene!

Pga maten, var gulvmatta også muggen...så den skal spanderes på en vask!

Jeg ble overrasket over hvor lite rust det var! bare2 cm i under lista på frontruta!!!
Videre har jeg tenkt å::
Golf III Dash.
All elektronikk fra VR6.
Div. kosmetikk under panseret.
Skinnseter og cunstom døretrekk.
Stereo: Grom RF bass, HiFi mid., komponensett foran, og Soundstream coax i dash.

Corradolykter med rallyegrill.
Stålbredding
Kaste RS-fangeren så langt jeg får den, og få på en Euro-small chrome.
Justerbar senk.
Og selvsagt sette på orginale 90-speil i stedet for m3 speil!
Har også lyst på en sveist bakluke med caddy-pickup-plate=)
Veldig gjerne tips, råd og meninger fra dere !! =)
Oppdateringer kommer !!!