Viser resultatene 1 til 5 av 5

Koblingsskjema høyttaleranlegg?

VW Golf 3 Hei! Er det noen (Quattro?) som sitter på koblingsskjema for høyttaleranlegget, og med en oversikt på hvilke kabler fra spilleren som skal hvor i bilen?

Registrert bruker 4pekatt sin avatar
    Ble medlem
    05.2012

Koblingsskjema høyttaleranlegg?

Hei!

Er det noen (Quattro?) som sitter på koblingsskjema for høyttaleranlegget, og med en oversikt på hvilke kabler fra spilleren som skal hvor i bilen?
    Har et HERPA ledningsnett å ordne opp i!
    - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Ble medlem
    05.2012
    Jeg trenger bare et oversiktskjema over den pluggen som man plugger inn på baksiden av spilleren, og hva de forskjellige kablene går til. Jeg skal heller koble rett fra spiller til en nylig anskaffet forsterker, istedet for å slite med hele ledningsnettet

Om noen kunne hjulpet meg, så hadde det vært fint. Vet ikke konkret hva jeg skal søke etter, og jeg finner ingen skjema selv :/ /hjelpesløs

Registrert bruker
    Ble medlem
    04.2012

Ble medlem
    05.2012
    Veldig mye faktisk tusen takk!

Registrert bruker
    Ble medlem
    04.2012
    Så bra det hjalp

Tråder som ligner på Koblingsskjema høyttaleranlegg?

1. Koblingsskjema: Er det noen som har koblingsskjema til 190 diesel?

2. koblingsskjema: noen i bergen som er GOD på å lese koblingsskjema, og har en tang og litt tid? har et 323F skjema og et GTR skjema og skal koble sammen noen ledninger, men jeg får lissom litt paranoiaen når jeg ikke har fagekodenes betydning... står bare de kryptiske forkortelsene på det :)

3. koblingsskjema: Noen som vet hvor jeg kan finne koblingsskjema til 400 lyktene på mantaen ? På for hånd takk :D

4. koblingsskjema:

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1