Viser resultatene 1 til 2 av 2

kort spørsmål

VW Golf 3 er ingen reser i data, men burde kanskje visst åssen jeg får bilde under navnet mitt. sånn som nesten alle dere andre har. på forhånd

*V.A.G* _GTi_ sin avatar
    Ble medlem
    10.2003

Smile kort spørsmål

er ingen reser i data, men burde kanskje visst åssen jeg får bilde under navnet mitt. sånn som nesten alle dere andre har. på forhånd takk.:rolleyes:

Registrert bruker Slim! sin avatar
    Ble medlem
    09.2003
    Tommy har laget en fin "guide" til det: Hvordan sette inn avatar.
    - 2005 Audi 2.0TDI

Tråder som ligner på kort spørsmål

1. Kort bmw: Heh skulle faktisk spørre om noe men glemte helt hva den type bmw heter. Det er sånn kort bmw på en måte, noen syns dem er stygge noen syns dem er fine, veldig lite bagasje rom, ser ut som om dem er kappa av bak. MEn det jeg lurer på er i alle fall, fins det nesten ingen av dem? Ser nesten...

2. Kort styring!! :): Er det noen som vet hvor man kan få tak i kort styring til kadett c?? Får man bil god kjent med kortstyring?? Er det dyrt?? Lettere å ligga brett med det da... slipper å ratte så jævli... Mvh Kasper

3. Gratis bom-kort sak...: Noen som har prøvd dette? http://www.taakeposten.com/11.htm Tør ikke prøve det selv da, men det høres vel bra ut...

4. Tv Kort: Jeg sitter med et tv kort i pc'en min. Jeg har all software installert. Men jeg vet at det finnes noe software, som gjør at du kan ta inn tv1000, og lignende, altså bruke pc'en som pirat dekoder. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne softwaren, og/eller hvor jeg skal lete etter det?

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1