jeg har en gti 1.8 16v ke jetronic å trenger ny blandins skrue til ke jetronic,en min jeg har den ikke. noen steder man eventuelt får kjøpt ny eller hele ke jetronic systemet ?
jeg har en gti 1.8 16v ke jetronic å trenger ny blandins skrue til ke jetronic,en min jeg har den ikke. noen steder man eventuelt får kjøpt ny eller hele ke jetronic systemet ?
Hva mener du med blandingsskrue? Bilder?
Bilforumet.no
Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk
IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
FORUMREGLER
http://www.google.no/imgres?q=ke+jet...w=1247&bih=678 den som er imellom mekanismehuset å ned til filtre er blandings skue lurer på om den skulle vert på min å
Denne du mener? Heter CO blandeskrue.
![]()
Bilforumet.no
Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk
IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
FORUMREGLER
KE Jetronic har vel ikke den. Eller begynner jeg å bli gammel og glemsk??
Jo, KE- og KE3-Jetronic har også denne, er her bensinmengde kontra passerende luft grunninnstilles. Resterende justeres vha DPR (differensiatrykkregulatoren) +/- 50 mA. Bildet er fra KE-Jetronic![]()
Bilforumet.no
FORUMREGLER
Bilforumet.no
FORUMREGLER
skal ikke denne være synlig utenifra ?? ser på bilde du la ut at den bare har skruen inni ? eventuelt om det er en skrue som skal ned i hullet eller om det skal sitte en propp der ?
Det skal sitte en plombering i hullet, man greier oftest å pirke den ut med en liten karosseri/treskrue, så en 3 mm unbrako som må dyttes ned på selve justeringskruen.
Forbehold om at det er forskjeller mellom CIS-E på MB og VAG
Bilforumet.no
Moderator: Teknisk - Lastebil - Ford - Land Rover - Mercedes-Benz - Nissan - Subaru - Suzuki - Volvo
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL
Er som Einar sier. Hullet er plombert (med hensikt), skruen sitter inni og er ikke synlig fra utsiden. Denne skal du ikke skru på uten at du vet hva du driver med!
Og ja, er helt likt på MB og VAG.
Bilforumet.no
FORUMREGLER
Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo