Viser resultatene 1 til 11 av 11

1.8 16v KE-Jetronic - Hvor kjøpe CO-skrue

VW Golf 2 jeg har en gti 1.8 16v ke jetronic å trenger ny blandins skrue til ke jetronic,en min jeg har den ikke. noen steder man eventuelt

Registrert bruker
    Ble medlem
    12.2010

1.8 16v KE-Jetronic - Hvor kjøpe CO-skrue

jeg har en gti 1.8 16v ke jetronic å trenger ny blandins skrue til ke jetronic,en min jeg har den ikke. noen steder man eventuelt får kjøpt ny eller hele ke jetronic systemet ?

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Hva mener du med blandingsskrue? Bilder?
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    12.2010
    http://www.google.no/imgres?q=ke+jet...w=1247&bih=678 den som er imellom mekanismehuset å ned til filtre er blandings skue lurer på om den skulle vert på min å

Ble medlem
    06.2004
    Denne du mener? Heter CO blandeskrue.

Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Moderator Mondeo sin avatar
    Ble medlem
    11.2002
    KE Jetronic har vel ikke den. Eller begynner jeg å bli gammel og glemsk??

Ble medlem
    06.2004
    Jo, KE- og KE3-Jetronic har også denne, er her bensinmengde kontra passerende luft grunninnstilles. Resterende justeres vha DPR (differensiatrykkregulatoren) +/- 50 mA. Bildet er fra KE-Jetronic
    Bilforumet.no

FORUMREGLER

Moderator Mondeo sin avatar
    Ble medlem
    11.2002
    Gammel og glemsk altså

Ble medlem
    06.2004
    Bilforumet.no

FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    12.2010
    skal ikke denne være synlig utenifra ?? ser på bilde du la ut at den bare har skruen inni ? eventuelt om det er en skrue som skal ned i hullet eller om det skal sitte en propp der ?

Moderator Einar sin avatar
    Ble medlem
    08.2002
    Det skal sitte en plombering i hullet, man greier oftest å pirke den ut med en liten karosseri/treskrue, så en 3 mm unbrako som må dyttes ned på selve justeringskruen.
    Forbehold om at det er forskjeller mellom CIS-E på MB og VAG
    Bilforumet.no
    Moderator: Teknisk - Lastebil - Ford - Land Rover - Mercedes-Benz - Nissan - Subaru - Suzuki - Volvo

`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
    `92 Ford Scorpio 2.9 GL

Ble medlem
    06.2004
    Er som Einar sier. Hullet er plombert (med hensikt), skruen sitter inni og er ikke synlig fra utsiden. Denne skal du ikke skru på uten at du vet hva du driver med!
    Og ja, er helt likt på MB og VAG.
    Bilforumet.no

FORUMREGLER

Tråder som ligner på 1.8 16v KE-Jetronic - Hvor kjøpe CO-skrue

1. 1987 Golf GL - 5000,-. K/KE-Jetronic, CD-spiller og soltak S O L G T !: LINK til annonse på Finn.

2. KE-jetronic Linker/Tips, legg dem her.: Linker til sider/manualer som omhandler K-jetronic, og alle versjoner av KE-jetronic, noen som har slikt, som kunne tenke seg å legge ut, alt er interessant, alt fra modifisering til feilsøking

3. Ny motorstyring/ECU KE-jetronic(CIS-E): Hei, noen her som veit om noe slags datasprut som kan styre KE-jetronic, skal altså styre Styretrykk(korreksjon av blanding- fra -60 til + 60 mA)og tomgangsregulator, med signal fra coil, pot-meter LMM, Lambdasonde, lufttemp, vanntemp, spjeldvinkel, tomgangsbryter og kan om mulig kontrollere...

4. spesial verktøy for å stille co på ke-jetronic?: toppic sier det meste ;)

5. KE-Jetronic: Har problemer med tomgangen... An og til så varierer tomgangen mellom 1500 og 600 på turtallet... Noen som har vært borti dette problemet?

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1