Viser resultatene 1 til 9 av 9
Like Tree2Liker
  • 1 Post By Quattro73
  • 1 Post By Housey

Temperaturføler feil Golf 2

VW Golf 2 hei, for en stund siden begynnte tempraturnåla å vise max tempratur, men bilen var ikke unormalt varm så kom frem til at tempratursenderern var kaputt,

Registrert bruker Ducco sin avatar
    Ble medlem
    06.2010

Temperaturføler feil Golf 2

hei, for en stund siden begynnte tempraturnåla å vise max tempratur, men bilen var ikke unormalt varm så kom frem til at tempratursenderern var kaputt, men har byttet den nå å samme problem enda. Noen ide om hva som kan være feil da?

Moderator Einar sin avatar
    Ble medlem
    08.2002
    Spenningsregulatoren i instrumentet kanskje?
    Prøv ett annet instrument, hvordan er drivstoffmåleren forresten.
    Bilforumet.no
    Moderator: Teknisk - Lastebil - Ford - Land Rover - Mercedes-Benz - Nissan - Subaru - Suzuki - Volvo

`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
    `92 Ford Scorpio 2.9 GL

Ble medlem
    06.2010
    drivstoffnåla er helt normal, men av og til er tempnåla normal ei lita stund

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Tror du har dårlig kontakt ett eller annet sted, evt ledningsbrudd i ledningen til temp.giveren. Siden tankmåler fungerer så er konstantspenningsregulatoren ok.
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Ble medlem
    06.2010
    takk kjære
    har du oversikt hvor den ledningen går henne?
    oversikt over lednings nettet? (A)

hilsen Linda

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Er kun en ledning som går til instrumentet, altså til temperaturvisning. Denne går i "kabelpølsa" ved motoren, inn gjennom torpedoveggen og spaghettien samles i pluggen til selve instrumentpanelet. Har ikke tegning over dette til din bil, beklager...
    Einar liker dette.
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Ble medlem
    06.2010
    feil er rettet!
    det var brudd i kabelsko som satt på føleren!

Ble medlem
    06.2010
    feilen dukket opp igjen etter kort tid!
    jeg reagerte på at bilen begynte og bruke mye vann, og jeg lot bilen stå og gå på parkeringsplassen. da oppdaget jeg at det kom en liten søyle med kjøle veske opp av føleren i ekspansjon stanken, det her vell vært en pakning der en gang i tiden men lot seg reparere av tec7.
    etter dette ble tett har ikke temperatur føleren i bilen hatt sjokktilstand fra vi starter bilen til vi slår den av.
    håper dette kan være til hjelp for noen

Registrert bruker Housey sin avatar
    Ble medlem
    12.2004
    bytt lokket til tanken, dette er en trykkventil, som holder trykket konstant i kjølesystemet, for å øke kokepunkt
    Ducco liker dette.
    Golf II G60 Syncro

Tråder som ligner på Temperaturføler feil Golf 2

1. Elektrisk feil ? Golf 3: Hei , har ei vennine av meg som har en 94 1.6 l golf, i dag viste oljemengde måleren at det var lite olje ! Etterfylte olje og fortsatt sto lampen og blinket ! litt etterpå skrudde plutselig vindusviskeren forann og bak seg på og turtelleren sluttet og funke i instrumentpanelet ! Er dette et vanlig...

2. golf 3 snodig feil.: hei, plages med min kjære golf, har byttet dynamo og startmotor, men samme feilen enda. startmotor slår ikke ut etter start, men kobler jeg ifra tynnkabeln til dynamo slår den ut som den skal. da lader ikke dynamoen når jeg putter ledningen tilbake. har sjekket alle ledninger fra dynamo via...

3. Plassering av temperaturføler?: Jeg har kanskje ikke handlet helt fornuftig, siden jeg med 10 tommeltotter, har gått til innkjøp av en 40 år gammel Cadillac. Så det jeg håper noen kan svare meg på, er hvor jeg finner plasseringen til temperaturføleren. Jeg regner med at den er gåen, eller frakoblet, siden viseren står på...

4. temperaturføler?: lurer bare på hvor ute temp føleren til climatronicen ligger. har ute temp både i klima og kjørecomputeren så jeg vil flytte klima føleren inn for å få inne temp

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1