Viser resultatene 1 til 2 av 2

bytte reg reim på xc60

Volvo XC-60 Kjeder meg litt i dag, så tenkte og bytte regreim på xc60 min, har faktisk fått av reima, men hvordan i hule helvette får jeg

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2012

bytte reg reim på xc60

Kjeder meg litt i dag, så tenkte og bytte regreim på xc60 min, har faktisk fått av reima, men hvordan i hule helvette får jeg den på igjenn?
    har d5 185 hk.. om det e rtil hjelp.

Bilmekaniker opelduude sin avatar
    Ble medlem
    12.2007
    Har du satt motoren på merkene da hvis ikke du har ingenting og gå ut i fra så blir det vaskelig. Ofte så må du lure på reima samtidig som du skrur på et løpehjul og pass på at strammeren står på sitt slakkeste. Du bør eller må skifte vannpumpe, løpehjul og strammehjul samtidig.
    Opel Omega 98 2.0 CD
    Opel Combo 06 1.3 Cdti

Tråder som ligner på bytte reg reim på xc60

1. bytte reg.reim på E12: Skal bytte registerreim på modern sin E12. 50 000km service :cool: Må strammere og reimhjul byttes så tidlig? Noen som vet hvordan reimhjulene skal stå / merker? Første gang på en boxer for meg..

2. bytte reg.reim på E12:

3. Bytte reg.reim på corsa 1.4??: Som topic sier, skal bytte reg reim på en opel corsa 1.4. Er det noe spessielt som jeg bør viite før jeg setter i gang? Regner med at det sitter nulllpunkter på dekselet og reima? trenger jeg spesialverktøy?? takker for svar!

4. hokuspokus å bytte reg reim på 2.8?: er dette vanskelig og trengs det spesialverktøy?

5. Intervaller på reg. reim bytte.: Noen som husker intervalene på reg reimbytte?? Dte er snakk om en audi 100 avant. 1992 med 2,3 motor.

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1