Suzuki Vitara / Grand Vitara / XL-7 Hei. Har leitet etter lyktebeskyttere til bilen min en stund nå. Men har enda ikke funnet en forhandler som har det. Har bare fått beskjed
Hei. Har leitet etter lyktebeskyttere til bilen min en stund nå. Men har enda ikke funnet en forhandler som har det. Har bare fått beskjed om at de sluttet å produsere de i 2007. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i lyktebeskyttere til XL-7? Er også interessert å få tak i krommet rør til støtfanger bak.
Krom speilkapper til Golf 5: Selges for 200,- pluss frakt. Et av de mange festene er ødelagt, derav prisen. Men dette har ingenting å si for hvor godt det sitter på!
Selges: Krom dørhåndtak og baklykter til scirocco mk1: Har ikke nøkkel, så låsene må byttes.
Selges til høyeste bud.
http://pic4.piczo.com/aladdin-oil/?g=1041272&cr=4
Selges : Nye Rader krom 5/15" (5x205) i esker - med krom bolter og senterkopper: Jada .
Som topic sier :
Disse felgene er til bla eldre T1 vw boble / buss etc .
4 stk kromma Raders 5x205 - 5" bredde og 15" diameter , med nydelige kromma hjulbolter / senterkopper . Disse ligger nye i eske , hverken prøvemontert eller håndtert , kun åpnet eske for innspeksjon .
Bilder :...
Krom til Passat?: Har en 2004 mod Passat stv. uten noe krom. Er det noen som vet hva det vil koste å kjøpe nye Kroma rails, lister rundt vindua og listene på siden. Bilen blir så mye feitere med krom. Noen som vet dette?