Viser resultatene 1 til 4 av 4

Skifte fôring til vannpumpa på saab 99 1978

Saab Saab 90 / 99 Noen som veit hvor man får tak i spesialverktøyet som demonterer vannhjulet?

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2011

Skifte fôring til vannpumpa på saab 99 1978

Noen som veit hvor man får tak i spesialverktøyet som demonterer vannhjulet?

Oxygene Oxygene sin avatar
    Ble medlem
    08.2009
    Hvordan er vannpumpa festet? Skruer? Muttere?
    Saab 900s Turbo

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2011
    Sitter en mutter horisontalt på toppen av akselen

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2011
    Noen som har komplett motor til salgs? Bør være mellom Drammen og Trondheim

Tråder som ligner på Skifte fôring til vannpumpa på saab 99 1978

1. Skifte foring Støtdemper forran: Noen som vet hvor mye jeg må demontere for å skifte foring på Støtdemper forran på Transporter 2006 mod???

2. Hjulbolter til fotballfelger Saab 99: Hei, noen som vet om jeg trenger spesielle hjulbolter til mine nye (EMS) fotballfelger og hvor jeg kan få tak i ?

3. skifte bakre bærearms foring!: har bestilt og fått meg bakre bærarmsforing. Hvordan er det å skifte di, veit at hylsa fra den gamle må være igjen, men hvordan får jeg den ut, hørt man trengte ett spesial verktøy.. har aldri skiftet den foringen før!! orker ikke å betale en formye på ett verksted for å skifte den, siden jeg har...

4. Hjelp til å mode Saab 99: Hey. Er det noen som kunne ha hjelpet meg med å gjøre noen mods med bildene nedenfor? Saken er den at jeg har en 99 lik den hvite her: (Her ønskes hvite felger) http://i82.photobucket.com/albums/j260/thomasknappen/diverse/hvit99.jpg Men jeg vil se hvordan det vil bli med den "usa"-fronten og...

5. Skifte tettering + en pakning på vannpumpa på FT'en..: Heisann! Hadde kjøleveske lekkasje og fant ut at tetteringen på vannpumpa var gåen + en til pakning.. Var på volvo i dag og kjøpte nye pakninger, Skal jeg bare hive disse rett på nå, eller burde jeg bruke noe slags form for "pakningsmasse/sement" før jeg setter på pakningene? De nevnte ikke noe...

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1