jeg har ikke hatt noe knirkning i bilen, hater knirkelyder selv. Men kan skrive under på at det er mye støy siden jeg har cat back anlegg
jeg har ikke hatt noe knirkning i bilen, hater knirkelyder selv. Men kan skrive under på at det er mye støy siden jeg har cat back anlegg
Har nå ikke opplevd noen knirking i våres MCS. Er dette et vanlig problem i så fall? 03-04 modellene syns jeg er finere enn de nye.
godt å høre! Er så vanskelig å bestemme seg, men heldigvis har jeg 1 mnd igjen før bilen MÅ være i mitt navn.. skal på bilferie, kjekt å ha en bil da..![]()
Ut fra det jeg har lest på andre forum, er det endel som har hatt problemer med all mulig rar knirking. Jeg har heldigvis ingen knirkelyder i min bil. Hater knirkelyder.
Men har også hørt at det kommer litt "ulyder" fra den nyeste Minien oxo.....
power007: Bilen din er fet nå ass. Gleder meg til jeg får GRS intercooleren min. Du må få deg en strut braceHandlingen på bilen blir merkbart bedre!
Hva er den saken du har oppå dashbordet egentlig?
Ser du har fått likt armlende som meg nå. Det er digg å ha!! Kunne aldri klart meg uten![]()
Det er Harman kardon plug and play iPod leser, klarer meg ikke uten denne. Utrolig greit å koble til ipoden ril org. anlegget. Utrolig greit med armlene, klarer meg ikke uten denne.
http://www.amazon.co.uk/Harman-kardo.../dp/B000DZ834W
Nice sak. Skal vurdere en slik. Foreløpig klarer jeg meg fint med Auxillary Audio Input.
er bilen din senket?![]()
senket med kw2
Har du bilder fra siden, før & etter senking?
Hvordan er det å kjøre over fartsdumper etc?
Jeg tar borti på noen fartsdumper med den plastsaken som er under bilen. Vet ikke om jeg tørr senke mer. Men skulle lett gjort det om veiene hadde vært litt bedre...
Ikke noe problem å kjøre over fartsdumper, men må kjøre saaakkte![]()
Laster opp bilder av JCW gulvmatter
Venter på å montere carbon dash samt annet JCW mods jeg har kjøpt
![]()
Har nå fått montert JCW carbon dashboard, skal ta noen flere bilder.
![]()
Det ble rått altså! Stress å montere?
Faktisk veldig enkelt å montere det, men tok meg ca 2timer![]()
Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo