Side 3 av 13 FørsteFørste 12345 ... SisteSiste
Viser resultatene 31 til 45 av 193

My dark silver Mini Cooper S

Mini Mini Cooper S (2002-) Kan prøve selv, men ender sikkert opp med å betale de 12tusen. Men det som er problemet mitt er at jeg skal kjøpe nye bremser

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Kan prøve selv, men ender sikkert opp med å betale de 12tusen. Men det som er problemet mitt er at jeg skal kjøpe nye bremser og aero kit. Hadde bilen på kontroll i dag og måtte betale 2000NOK til. Har brukt litt over 9000NOK på den dumme kjøleviften.

Men dersom jeg får montert dette selv hva med remaping og ecu?
    Sist endret av power007; 11.04.08 kl 23:10

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Har nå kjøpt meg ny pulley Alta v2. 17% med belte

Supercharged !! Senshi sin avatar
    Ble medlem
    01.2008
    Ferdig med upgrades nå? Hva har du gjort i det siste?
    Fått montert ny pulley?

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Halla Senshi
    Handlet bremser og ratt av morristown, sendte 8 e-poster for å få den sendt til norge, først ville de ikke sende. Fikk opplyst at det vil koste meg 900USD for shipping av bremser og ratt, Så jeg takket nei.

Works bremsene koster 10tusen i Arendal, kanskje like greit å kjøpe de i Norge. Tror ikke jeg gidder å kjøpe noen andre merker, liker bedre å ha orginale MINI bremser.

Har fått montert spark plugs og coilen.
    Har ikke fått pulley enda, regner med at de kommer kommende uke.

Venter også på GRS intercooler
    Regner med at jeg får K&N i dag samt armlene foran (lik din).

Ellers må jeg vente til å kjøpe GTT manifolder samt GTT strutbrace..

Tror ikke det er så stor forskjell mellom GTT og GRS intercoolerne.

Venter også på JCW injectors, airbag, deler til ratt,

Ble medlem
    01.2008
    Kult... Blir bra dette

3 spoke rattet er digg. Har selv 3 spoke multifunksjon rattet.
    Digg med armlene oxo. Klarer meg ikke uten.

Hvem kjøper du bremsene av i Arendal da? Har snakket med Jaeger i Bergen opptil flere ganger nå, men de kan bare tilby bremsekit foran, og det kommer på 17-18 tusen. Helt latterlig.

Venter på at en bekjent skal komme tilbake fra ferie. Så fikser jeg muligens henting av en stooor handleliste fra Morristown. (Bremser, Hehe... Tror jeg skal klare en flyfrakt fra USA til noen tusen, og klusser litt med MVA, og da blir det bra.

Skam bra vær i Bergen denne uken, og har ikke hatt tid å kjøre MCS... Skammer meg... Men har hatt så inn for j**la mye å gjøre på jobb denne uken. Kjedelig å sitte på kontoret mens sola skinner ute.

Brukte noen tusen i går på Meguiars bilpleie produkter. Var tidligere Auto Glym fan, men nå skal jeg prøve Meguiars siden alle skryter så sinnsykt av det. Planen er å få tid til å ta en shinings av MCS'en i helgen.

Venter på lønning så jeg kan bestille meg ny intercooler.

Usikker på om jeg kommer til å oppgradere mer etter dette. Hadde planer om å dra det litt videre, men samboeren snakker om unger. *URK* Så jeg gidder ikke svi av mer cash om jeg må skifte til en kjedelig stasjonsvogn....

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Får JCW rattet til tirsdag Regner med at jeg får Alta v2 pulley i løpet av uken, men hvem i Oslo evnt. Arendal kan montere den for meg? Var inn på tanken å gjøre dette selv, men tror ikke jeg tør

Senshi jeg har veldi lyst til å kjøpe JCW bremser, når er siste frist for å si ifra. Jeg har brukt sykt mye cash på bilen i det siste. Tør ikke kjøpe mer denne mnd. er nødt til å vente til slutten av juni.

Registrert bruker Selv sin avatar
    Ble medlem
    04.2005
    Er det vanskelig å bytte ratt på Cooper`n, eller passer dem overens med hverandre?

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Det er ikke vanskelig å bytte rattet på MINI, se JCW Steering Wheel How-To

Vi med 2eika ratt mp kjøpe alt av kabler, airbag, multifunksjon etc. kan fort komme opp i 10tusen.

Ble medlem
    01.2008
    3 eika rattet er så mye penere & bedre enn 2 eika... Verdt pengene spør du meg.

Registrert bruker Selv sin avatar
    Ble medlem
    04.2005
    Absolutt... Det 2 eika er ikke mye å se på i allefall..

jeg har bare sett at det er ikke så vanskelig å få tak i brukte 3 eika ratt i Tyskland osv. Er det en lett fiks å få det på plass så er det jo en grei sak egentlig...

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Jeg syns at 2 eiker rattet er ganske fin, men likte bedre JCW rattet siden jeg har kjøpt full JCW carbon dash

Registrert bruker
    Ble medlem
    05.2007
    Hvor får man kjøpt aero kit i Norge? Alle BMW-forhandlere? Varierer prisene?

Bor på østlandet.
    Sist endret av ahpadt; 29.04.08 kl 21:22

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Du kan kjøpe aerokit hos alle som selger bmw i Norge.

Har nå montet min nye JCW ratt samt nytt GRS intercooler og JCW dysere Tror dere det går greit å kjøre uten endring av ECU?

Ble medlem
    01.2008
    Nice. Tok du noen bilder?
    Hvor lenge venta du på GRS intercooleren? Jeg må vente i 3-5 uker.

Lurer selv om jeg må oppgradere ECU når jeg omsider får montert mine JCW dyser. Men såvidt jeg har lest, klarer Mini'en å justere dette selv. Du får gi en lyd hvis du finner ut noe mer.

Stress å montere dysene? Har min liggende, men tenker jeg venter til jeg skal bytte intercooleren. Orker ikke ta av/på intercooleren 2 ganger.... Slitsomt :op:

Registrert bruker
    Ble medlem
    10.2007
    Nei, fikk ikke tatt bilder enda. Skal sørge for å ta noen bilder i morgen, kjøpte GRS intercooler for mange uker siden. Ikke så mye stress å montere dysene.

Side 3 av 13 FørsteFørste 12345 ... SisteSiste

Tråder som ligner på My dark silver Mini Cooper S

1. Vår nye Mini Cooper: Hei. Vel, egentlig er det jo frøken sin Cooper, men jeg er ikke helt sikker på om hun får ha den helt i fred:blunk: Har sett etter en Cooper av den nye typen i et par måneder nå, men jo mer vi så, jo mer opptatt ble vi av å finne en litt spessiell en med tanke på fargekombinasjoner og utstyr...

2. BMW Mini Cooper: http://www.mini2.com/gallery/personal/28280/68807.jpg http://www.mini2.com/gallery/personal/28280/68811.jpg http://www.mini2.com/gallery/personal/28280/68820.jpg http://www.mini2.com/gallery/personal/28280/68810.jpg http://www.mini2.com/gallery/personal/28280/68817.jpg...

3. Tuning headers til New-Mini One, Cooper og Cooper S selges.: Rustfri avstemt header av Tysk kvalitet med race-katalysator selges grunnet salg av bil. Oppgitt 144 hk i One og Cooper med riktig software og 210 hk i Cooper S (uten bytte av remhjul! ) Et must for å få frem kreftene som ligger latent over 5000 rpm i Minimotoren. Brukt ett år, ny pris 990 Euro -...

4. ACS Mini Cooper S: Er en *WIP* enn så lenge. Kommer muligens til å gjøre mer med den. Prøve å brushe litt, men det er jeg ikke flink til anger2 , blir nok Copy/Paste. Til nå er dette gjort: -Senking -Nye felger og bremser (beholdt dekka) -Smootha (gidder ikke nevne alt som er smootha) -Sota bakruter...

5. Mini cooper: dagens modd: http://www.home.no/eskillund/Mini-Cooper.jpg orginal : http://www.highresautoimages.com/mini/cooper.jpg

Stikkord for denne tråden

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1