Mini Mini Clubman (2007-) Kjøpte meg en Mini Cooper clubman i oktober med påmontert skistativ. Når jeg tok av dette så har jeg hatt problemer med lekkasje det viser
Kjøpte meg en Mini Cooper clubman i oktober med påmontert skistativ. Når jeg tok av dette så har jeg hatt problemer med lekkasje det viser seg at det har blitt en glippe mellom vinduet (fast) på clubdøren og pakningen når du lukker døren. Noen som har opplevd lignende??? Har snakket med Mini forhandler i Oslo og de mener det må ha blitt feilmontert når det ble satt på skistativ... Litt usikker på om det er vinduet/ døren som har stått i press og blitt bendet eller om det er pakningen. Noen tips, erfaringer???
Lekkasje: Hei. jeg sliter med at det kommer vann inn med førersete. jeg byttet den gummytingen som går med vayeren til panseråpneren og noe av problemet er vekke, men etter fælt regnvær her i bergen så er forsatt bilen litt klam og våt noen steder forsatt.
noen som har peiling på hvor det kan komme fra? er...
Lekkasje: Har et par Astroer, kort og lang versjon og lurer på om det er noen som har hatt problemer med vannlekkasje i eller fra taket og om det er et standard sted vannet kommer inn fra. Lurer også på om det er noen som har erfaring med å sette inn ekstra treseters sofa i den korte og hvordan det blir...
lekkasje..: fylte på spyleveske her forleden, og har ikke brukt så særligm mye, inntill idag, så skulle jeg spyle, men kom ikke noe,tenkte, farsken, jeg fylte jo opp tanken for 2 dager siden, men jaja, kjøpte derfor 2 stk spylevæsker og fylte på, idet jeg har fylt den nesten opp, ser jeg at nivået synker=/
da...
lekkasje!: skiftet vannpumpe på m50 2.5.. kjørte en stund og bilen normalt, så etter en stund kokte den, og da lak det kjølevann i framkant av motoren, ser ikke ut som det kommer fra pumpa.. hvor kan lekkasjen være??
lekkasje: tror jeg omsider har funnet kilden til lekkasje inn i kupeen. poppa plata mellom frontruta og panseret, og så at den fuga nede i "renna" var moden for utskifting. lurte på å kjøre på noe slikt vinduslim hvis ingen har noe bedre forslag?
hva slags fuge er det som sitter der fra før av forresten?