Mercedes-Benz CLK (GTR / 208 / 209) Jeg kunne tenkt meg litt mere lyd av min 2000 mod. CLK 200 kompressor, men disse bilene er ikke lette å finne rimelige eksosanlegg til.
Jeg kunne tenkt meg litt mere lyd av min 2000 mod. CLK 200 kompressor, men disse bilene er ikke lette å finne rimelige eksosanlegg til. Tenkte å bytte bakpotte til noe som gir litt penere lyd, men de billigste jeg har funnet ligger på rundt 7-8 tusen. Syntes det er litt mye for ei bakpotte. Så jeg lurer på om noen vet hvor det finnes noe rimeligere?
Jeg vet ikke om du bare har sett her i norge (fks mekonomen etc). Men sjekk i utlandet og, frakt og sånt koster jo men det pleier å bli billigere. Hvis ikke så kan du jo prøve å finne noen '' fine '' brukte?
Har kun sett på nettet, har ikke vert hos noen forhandlere her i Tomsø, men må vell kansje høre litt rundt. Har tenkt tanken å få laget noe fra scrats, men vil helst ha noe som er lovelig.
Litt mere lyd i motor?: Har en volvo V50 1,6 turbo diesel som jeg har lyst til å få litt mere lyd i? Hjelper det og montere KN-filter på bilen? Kan jeg ha utvendig KN filter eller må jeg ha innvendig? Har ikke lyst til å montere no eksos anlegg, men bare litt suse/turbo lyd. En kompis av meg hadde en 2.0l a4 diesel som...
Mere lyd!: God kveld!
Jeg kunne tenkt meg litt grommere lyd i bilen min!
Har åpent filter, kunne forge resirk hjelpe istede for wesgate?
Har chippet bil.
Så en post hvor noen klaget over mindre lyd ved bytte til forge, men tror ikke han hadde chippet (noen som har lydklipp\film?). Og finnes det noe...
Hvordan få litt mere ut av motoren?: Heisann!
Jeg har en 1.6i motor som står i en Opel Astra F. Denne har 75 hk orginalt, og jeg lurer litt på hvordan jeg kan øke hkantallet bittelitt.. Til rundt en 100 hk kanskje.. Noen som har noen forslag? Utenom å bytte motor osv..
På forhånd takk!
Mvh
Andreas
Litt bedre lyd i bilen: Ønsker meg litt bedre lyd i anlegget i bilen bla m nye mellomtoner foran.Bilen er en e-36 Coupe med 6 høytalere som orginal,2 ved beina,diskanter i dørene og 2 på hattehyllen.Tenkte i første omgang å bytte ut høytalerne ved beina pluss kabler til disse og diskantene(de skal få stå) og etterhvert...