Viser resultatene 1 til 2 av 2

Får ikke opp bagasjerommet

Mercedes-Benz CLK (GTR / 208 / 209) En kompis har en CLK og får ikke opp bagasjerommet. Det er elektrisk lås i kupeen, hverken denne eller nøkkelen får opp bagasjerommet. Det lyser

Mercedes
    Ble medlem
    04.2006

Får ikke opp bagasjerommet

En kompis har en CLK og får ikke opp bagasjerommet. Det er elektrisk lås i kupeen, hverken denne eller nøkkelen får opp bagasjerommet. Det lyser ikke i elektrisk-åpneren. Hva kan være feil?

Registrert bruker
    Ble medlem
    12.2012
    Jeg lurer på om dere fikk løst problemet med CLK og bagasjerommet på det tidspunktet. Var det dyrt?

Tråder som ligner på Får ikke opp bagasjerommet

1. Bagasjerommet lukker seg ikke!: Hei! Har noe problemer med å lukke bagasjerommet på bilen. Det legger seg helt innatt, men låsen låser ikke. Dette skjer uansett om jeg låser bilen eller bare lukker igjen. Dette fører jo selvsagt til at luken hopper litt opp og ned og at det blir mye støy utenfra. Jeg tror ikke låsen har...

2. Lås til bagasjerommet - 6N: Får ikke låst opp bakluka på min 6N... Lest litt på forumet og funnet ut at dette er nokså normalt når bagasjerommet ikke blir brukt :) Problemet er at jeg trenger bagasjerommet nå til påsken. Er det noen som vet hva det koster å bytte låsen? Elektrisk åpner vil vel bli billigere, og egentlig...

3. Bagasjerommet til 760!: hehe, joa..som topicen sier. jeg sliter med å få bygd opp anlegg til 2 12" i bagasjerommet. For de som har en 760 tror jeg dere vet hva jeg snakker om. Åssn løsninger har eventuelt dere? Tenker da på og ominnrede hele bagasjerommet, men kan desverre ikke kappe vekk en del av bensintanken, men...

4. Bagasjerommet..: Nå skal jeg snart begynne å legge opp kabler til Basserne mine å monoblockene.... Men jeg har et problem jeg vet ikke hvordan jeg skal ha det senes ut baki der... Det er 2x12", 2xmonoblock å kondensator. Noen som har noen tips eller bilder??? Hadde vært smuuuuud.

5. Bagasjerommet: får nøkkelen i låsen men går ikke ann å vri den!..kommer ikke meg i bagasjerommet om vinteren tydligvis..har hørt noen her som har hatt samme problemet, noen andre som slite med det ?

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1