Viser resultatene 1 til 3 av 3

All info og erfaringer ønskes rundt CLK200

Mercedes-Benz CLK (GTR / 208 / 209) Mamma har vært å sett på ny bil i dag. Hun vil ha en større bil en Audi A3'en hun kjører i dag og litt

Silver Mafia Kong-Erik J sin avatar
    Ble medlem
    05.2005

All info og erfaringer ønskes rundt CLK200

Mamma har vært å sett på ny bil i dag. Hun vil ha en større bil en Audi A3'en hun kjører i dag og litt raskere/sterkere motor. Så hun endte med å titte på denne http://finn.no/finn/car/object?finnk...&pos=2&tot=190. Jeg har tillnærmet 0 bekjentskaper med Mercedes så lurter egentlig på alt.
    Så har du prøvd-eid-lånt etc etc en slik bil så kom med alt du kan så jeg blir lit klokere på bilen. Både positive og negative ting.
    Hvem er best og hvorfor er jeg det?
    Men hva faen er din unnskyldning?
    I stallen pr dags dato
    2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Registrert bruker mbfreak sin avatar
    Ble medlem
    02.2005
    www.mercefreaken.com er svaret ditt.
    er noen på forumet der som har CLK.

lykke til med stjerne kjøp
    Masse mb deler selges, ta kontakt.

Silver Mafia Kong-Erik J sin avatar
    Ble medlem
    05.2005
    Gikk inn på CLK på forumet der men der var det ingen info.
    Hvem er best og hvorfor er jeg det?
    Men hva faen er din unnskyldning?
    I stallen pr dags dato
    2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Tråder som ligner på All info og erfaringer ønskes rundt CLK200

1. Bilder - Info - Erfaringer om subaru xt: Som topic sier, noen som har info og bilder/prosjekter ? Gjerne turbo versjonen :D

2. Erfaringer eller meninger rundt Secma: Jeg har fått øynene opp for Secma, hovedsaklig Secma Extr'm 500. http://www.secma.no/_private/ProductPix/secma.jpg Fra secma.no: ---- Secma's konsept er en rimelig bil å produsere, en rimelig bil å kjøpe og en rimelig bil å eie! Bilen leveres med Lombardini industri motorer og fint brukes...

3. Erfaringer med div. dekkforhandlere rundt om kring.: Driver i disse dager og skal kjøpe meg nye dekk. Derfor lurte jeg på om folk har noen erfaringer rundt div. forhandlere. Disse har jeg kikket på foreløpig: www.dekkonline.com www.interdekk.no www.dekkexpress.no Noen som har erfaringer med disse? Dette er stedene jeg har kikket på som...

4. Erfaringer rundt intercooler-bytte: Har fått tak i en alu intercooler med følgende mål (B,H,D) 57cm over tilkoblingene, 30cm, 7,6cm, samt 3" tillkoblinger. Har noen av dere montert noe ala dette i en 940? Blir det masse styr med tilpasning av fester og slikt? Har søkt en del rundt på nette for å finne en slags guide på hvordan...

5. RE Audio SE 12" ? erfaringer/info?: Hei! Tenkte å kjøpe RE Audio SE 12" til min BMW e36 coupe. Noen som har info / erfaringer om disse?? :Åpen for forlag om andre subber også: På forhånd takk for alle svar.

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1