Viser resultatene 1 til 2 av 2

Lexus Is 200 Skiltlys (bak)

Lexus IS 200/300 Noen som har erfaring med å skifte Skiltlys bak på en Lexus is 200 ? Er det bare å vippe ut dekslet å ta ut

Registrert bruker
    Ble medlem
    12.2011

Smile Lexus Is 200 Skiltlys (bak)

Noen som har erfaring med å skifte Skiltlys bak på en Lexus is 200 ?
    Er det bare å vippe ut dekslet å ta ut pæren?

Registrert bruker clawhammer sin avatar
    Ble medlem
    12.2007
    Tror det skal være mulig og vippe den ut, men jeg tok og demonterte innenifra.. syntes det var tryggere ;-)
    Lexus is200 TTE
    Opel Vactra B

Tråder som ligner på Lexus Is 200 Skiltlys (bak)

1. Diverse reperasjoner (sideskjørt og skiltlys bak): Hei. Lurer på hvordan man kan få byttet sideskjørtet(original) på en Audi A6 2001 modell. Tenker da på plastkanten nede under dørene på høyre side av bilen. Er den vanskelig å få av/på? Lurer også på hvordan man får av bakluketrekket på en audi A6. Dove

2. Lexus IS 200 - Monteringshjelp: Hei folkens! Nå er det LEEENGE siden jeg har opprettet noen tråder eller i det hele tatt vært noe aktiv her på forumet. Jeg kan vel si at jeg har gått litt lei av småligheten som vises i store deler av trådene som blir opprettet. Derfor ønsker jeg kun seriøse svar her og ingen diskusjoner utenom...

3. Lexus IS 200: Hei. Hvor kan jeg kjøpe meg en RC-bil som ligner på en Lexus IS 200? Gjør ikke noe om jeg må bygge den selv. Trenger ikke å gå veldig godt, men trenger og være relativt lik original bil. Forslag og ideer. noob på rc.

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0