Viser resultatene 1 til 1 av 1

hvor ofte skifte registerreim på H1 2002 2,5 Diesel?

Hyundai H-1 den har kjørt 236000km nå. og nogen kan hjelpe og finne de riktig ting på ebay for mig. for og være sikke vil denne passe?

Registrert bruker
    Ble medlem
    08.2006

hvor ofte skifte registerreim på H1 2002 2,5 Diesel?

den har kjørt 236000km nå. og nogen kan hjelpe og finne de riktig ting på ebay for mig.
    for og være sikke vil denne passe? http://www.ebay.co.uk/itm/TIMING-BEL...item35b732a6e8
    Sist endret av monster11; 02.06.12 kl 13:55

Tråder som ligner på hvor ofte skifte registerreim på H1 2002 2,5 Diesel?

1. Hvor ofte skifte tennplugger??: Har en 2005 1,6 bensin. Skiftet pluggene når jeg kjøpte den for 3 år siden. Har akkurat byttet batteri nå. Hvor ofte bør man skifte plugger? Takk

2. Hvor ofte må man skifte registerreim på en A6 2,5TDi?: Jepp, som sagt så lurer jeg på hvor ofte man må skifte registerreim på en 1995 Audi A6 2,5TDi? Noen snakka om per 100.000km og noen snakker om 60.000km. Kan såklart ringe verksted og høre men lettere om noen her kan svare meg!:D

3. Registerreim - hvor ofte?: Hei. Lurer på hvor ofte registerreim bør byttes? 90 000km? eller hva? -km

4. Hvor ofte skal man skifte registerreima?: Jeg er litt usikker her nå. Er en Audi S6, 1996 modell. På en lapp ved panseret står det att registrerreima ble skifta i 1998 på 133 000 km. Og etter det finner jeg ingen kvitering e.l på at den er skifta. Så synest jeg det egentlig er litt merkelig att den har gått til 254 000 km nå...

5. Hvor ofte skal registerreim skiftes?: Godagen! Ifølge papierene på min Volvo 240 GL ble registerreima sist skiftet ved 195 414 km,juli 2002. Nå er kilometerstanden kommet opp i 228 000, når isåfall skal registerreima skiftes? hilsen Jørgen ; )

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1