Viser resultatene 1 til 5 av 5

Rakle/skrapelyd ved multireim. Multireim er nylig bytta.

Audi A6 / ur-S4 / S6 / 100 (C4) 1991-1997 Voldsom rakle/skrapelyd fra området hvor multireima sitter. Multireima er nylig bytta. Og lyden kommer kun når jeg svinger. Bilen er en Audi A6 C4 Avant

Registrert bruker
    Ble medlem
    02.2012

Rakle/skrapelyd ved multireim. Multireim er nylig bytta.

Voldsom rakle/skrapelyd fra området hvor multireima sitter. Multireima er nylig bytta. Og lyden kommer kun når jeg svinger.
    Bilen er en Audi A6 C4 Avant med 2.5TDi 116hk AAT-motor.
    Kan dette være strammehjulet til servoen? Er det isåfall trygt å kjøre med dette til nærmeste verksted som ligger 20min unna?

Registrert bruker
    Ble medlem
    01.2012
    Vil tro det er servoen din eller gåent strammehjul er nok ikke noe problem å kjøre med, det værste som kan skje er at du mister servo og lading Det beste er nok at du får med deg noen til å kjøre bak
    Audi 100 2.3E 1992 (C4)
    Aprilia RS 125 Harada Replica 1998 (34hk)
    Suzuki SV650S 2003

Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!

Registrert bruker Anders-Audi-ABT sin avatar
    Ble medlem
    11.2010
    Det kan også være reinhjulet som sitter på veivakselen, hvis du ser ned på det og ser om det gnisser litt der nede så er det defekt, dette hjulet går i stykker etter en stund etter som det er en foring i midten av den, vil også få slekta gummi på regreima, folk hvertfall det jeg.

Registrert bruker Remulade sin avatar
    Ble medlem
    03.2010
    http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=209762

Kanskje dette her er tingen for deg

Registrert bruker
    Ble medlem
    02.2012
    Takk alle sammen. Da står bilen på verksted. Valgte da å ikke kjøre til verkstedet, og benytta meg av bergingsbil gjennom forsikringsselskapet. Mekaniker på verkstedet trudde det var reimhjulet på veivakselen etter å ha tatt en kjapp titt på den.

Tråder som ligner på Rakle/skrapelyd ved multireim. Multireim er nylig bytta.

1. (ulyd) slirelyd fra multireim problem: Etter å ha kjørt litt hardt så det kom en slirelyd fra multireimen. kan dette lett fikses? hva er problemet? Mercedes w202 96 mod takk på forhånd for alle svar :)

2. Multireim problem Passat 2000 modell: En kamerata av meg har en Passat 2000 modell, men 1,9 TDI får litt over en mnd. siden røk multireima, den ble da byttet med en original reim fra VW. Men i dag tok den kveld igjen ser ut som der går i oppløsning.. Noen som har vært borti dette på disse bilen, og kan fortelle hva som er...

3. multireim: hei jeg skal til og skifte multireim på min mercedes w202 99 mod 2.2 tdi og lurer på hvordan. er det så enkelt å slakke reimen ved hjelp av dynamoen og slenge på den nye reimen?

4. Bytte av multireim: Som topic sier, strammes strammehjulet automatisk, eller må jeg gjøre det selv? passat, vr6 med klima.

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1