Viser resultatene 1 til 6 av 6

vurderer 97 mod s6 v8

Audi A6 / ur-S4 / S6 / 100 (C4) 1991-1997 er det noe jeg må se etter på disse bilene ? passe på, hvilke svaketer osv? håper på svar da jeg har fått høre mye

Registrert bruker Alta82 sin avatar
    Ble medlem
    05.2009

vurderer 97 mod s6 v8

er det noe jeg må se etter på disse bilene ? passe på, hvilke svaketer osv?

håper på svar da jeg har fått høre mye forskjellig fra andre som har en mening om disse bilene så.

Registrert bruker Remulade sin avatar
    Ble medlem
    03.2010
    Akkurat slik bil jeg har lyst på ... Et noenlunde godt servicehefte er å foretrekke, Om den drikker mye olje? Mener disse drikker 1L/1000km. Og selvsagt reg-reim. Denne koster mye å skifte med mindre man gjør det selv. Lykke til! Om du kjøper en, vennligst post bilder!

Ble medlem
    05.2009
    takk for svar... skal sjekke opp service hefte på den bilen så får jeg vurdere om det er verdt d. fant en slik pluss utgave i tromsø. har ennå ikke fått sjekket forsikring på den om den blir for dyr på den måten.... har du noen formening om drivstoff forbruk på disse?

Registrert bruker Remulade sin avatar
    Ble medlem
    03.2010
    De ligger på rundt 2L/milen. Som pendlerbil er det ikke den mest gunstige bilen, men helsike så gøyt det er med den lyden og det draget. Har hørt om folk som har klart å presse den ned i 1.3-1.4 milen, men dette kan ikke bekreftes :P

Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Jo, det kan bekreftes. Ved snill langkjøring går motoren ned mot literen på mila. Med Megasquirt kan det presses enda mer ned
    Bilforumet.no
    Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Teknisk - Prosjektforum - Kjøp og Salg

Vennligst post bilrelaterte spørsmål i forumet, ikke send meg PM
    FORUMREGLER

Ble medlem
    05.2009
    ok da trur jeg att jeg skal slå fra mæ den bilen for øyeblikke.... da kan jeg jo likegodt kjøre me chevrolettn nessn...:P

kansje nestegang man skal kjøpe bil man har rå til nokka sånt hær.. takk for hjelpa..

Tråder som ligner på vurderer 97 mod s6 v8

1. Audi S6 97 mod avant selges i deler. (Automat): Audi S6 2.2 TQ 97 mod avant selges i deler Motor/elnett, fjerbein/bremser, downpipe, bakstilling (uten diff) og bensitank beholder jeg selv. Ellers skal resten bort. Mellomaksling, venstre skjerm foran, frontfanger, panser og venstre lykt er kastet grunnet skade. Nesten hele bilen er...

2. S6 4.2 V8 vs. A8 4.2 V8: Vet ikke om dette er spurt om før, men jeg fyrer av et forsøk likevel. Motoren og kassa (aut) som sitter i en 96 S6 4.2 er den samme som sitter i 96 A8 4.2, eller er det forskjell på disse? Så vidt jeg vet er dette bunnsolide motorer, men er vel litt drøy på olje? Eller er det kun motoren som...

3. S6 4.2 V8 vs. A8 4.2 V8:

4. S6 4.2 v8: Hei. Har kjøpt meg en 95mod S6 V8 nå, så lurte litt på om noen her har litt peiling/erfaring med disse bilene? om det er noen ting som er dårlige, svake ovs..... MVH Henrik

5. Vurderer å kjøpe Vectra B 97-98 mod stv.: vurderer å kjøpe denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1288455 Lurer på hva man må være ops på? og om noen har tips om vectraen.. er prisen kanskje dyr og kan vell finnes bedre til rundt 65-75000??

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0