Audi A6 / ur-S4 / S6 / 100 (C4) 1991-1997 Hei.
Jeg har en Audi A6 2,5 TDI 140 hk Quattro 1995 mod, men jeg har problemer med at det lekker inn vann ved beina
Jeg har en Audi A6 2,5 TDI 140 hk Quattro 1995 mod, men jeg har problemer med at det lekker inn vann ved beina mine når det regner. jeg blir så J**** våt på beina også blir gulvteppet så vått.
Noen som har vært borti det samme problemet og kan hjelpe meg.
det kan nok hende at det kommer inn vann der hvor wire'n ("panseråpnerwiren") går ut i fra "renna" over torpedoveggen.. Wire'n er til å åpne panseret som sagt. Det sitter en propp rundt denne wiren. Når det regner så kommer alt vannet dit. Sjekk om den sittet på plass.. Du finner proppen helt øverst på forskjermen på din side..
Under varmeapp.motoren som sitter under plastdekselet ved torpedoveggen. Klarte å tette det med silikon på min første audi, men sliter meir med den eg har no... Er ikkje godt å komme til. Kanskje like greit å ta ut heile motoren???
Veit ikkje kor omfattande det er.
Kjedelig med lekkasje ja
Ja det er noe helsikkes møk. men du????? Sliter du med at det kommer sånn plutselig med mye dugg på vinduet når du kjører, jeg tror det har kommet vann/fukt inn til vifta, for det lukter sånn fuktig når det dugger på vinduet.
litt komplisert forklart men håper du skønte det.??????
hele vinduet blir helt neddugget i løpet av 1-2 sekunder, det skjer drit fort
Opprinnelig skrevet av derrick
Under varmeapp.motoren som sitter under plastdekselet ved torpedoveggen. Klarte å tette det med silikon på min første audi, men sliter meir med den eg har no... Er ikkje godt å komme til. Kanskje like greit å ta ut heile motoren???
Veit ikkje kor omfattande det er.
Kjedelig med lekkasje ja
Nesten samme problemet på A6en vår... En 99 mod 1,9 TDi
Bare at her ligger det kun vann i baksetet bak føreren.... hvordan kan dette skje ?? Er helt tørt ved førersetet...
ja...har sett litt nedi der...men har ikke helt funnet ut hvor vannet skal egentlig gå.....ligger en del vann der da...
Fjerna de bladene jeg kunne se...
Ligger mest vann under batteriet...
Tenkte på trådstarteren jeg da.
Men problemet ditt kan komme av pakninga til takluka lekker, eller noen dreneringer der er tette. Ligger en tråd om dette med beskrivelse av framgangsmåte og bilder
Lekker vann inn i bilen: Oppdaget plutselig når jeg skulle kjøre fra jobb, at det hadde lekket vann inn i dashbordet på bilen. Kom ut rett over der man har bena på passasjersiden.
Har ligget litt oppå ett skum deksel der, og når jeg satte bilen i bevegelse rant det ned på matten.
Noen som vet hva som er problemet? Hvor...
Lekker vann: http://home.no.net/destroyy/Go_bilen/rust/DSC00103.JPG
HUFF!!!! til venstre for pedalene, er bittelite hull på høyre side også :(
Vet ikke om dette er helt riktig sted å poste, men det har jo litt med karosseri, så jeg prøver.
Har akkurat kjøpt en bmw 318 e30 1989mod.
audi 100 2,3 som lekker vann: Har en audi 2,3 (91 mod med AAR motor) som lekker/spytter vann fra vannbeholderen (ut gjennom lokket). Dette skjer, sånn jeg har merket det, etter at motoren blir stoppet. Radiatoren har jeg akkurat skiftet så den er det ikke noe galt med.
Noen som har forslag til hva det kan være?? Eller hvorfor...
Hjelp! Lekker vann som ei sil: Etter et par dager med skikkelig regnskyll merka jeg veldi skvelpe lyder baki bilen når jeg begynte å kjøre. Stoppet for å sjekke og fant at brønnene på sidene bak (Der hvor jekken normalt ligger) inneholdt STORE mengder vann. Og det virker som høyre og venstre side er sammenkoblet for vannet...
lekker vann!!! hjelp: har nett kjøpt meg sierra, også la jeg merke til idag at det dryppar vann inn bagasjeluka, retter sagt med høyre lykta. det gjør at baksetene er våte og det er masse vann på gulvet, noen som har peiling på hva det kan være? jeg er helt ny i bil, så jeg søker hjelp, takker til alle for svar.