Viser resultatene 1 til 13 av 13

ny turbo

Audi A4 / S4 / RS4 (B5) 1994-2001 jaja byttet til helt ny kkk k03 turbo i dag,fylte med olje og monterte alt sammen,startet og vips den samme lyden som den gamle,en slags

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012

ny turbo

jaja byttet til helt ny kkk k03 turbo i dag,fylte med olje og monterte alt sammen,startet og vips den samme lyden som den gamle,en slags skrape lyd fra lager??skrudde av olje rør,men det virker helt tørt,,er det normalt og bytte dette røret ved turbo bytte???er turbo skrot allerede??

Bilmekaniker opelduude sin avatar
    Ble medlem
    12.2007
    Kjent feil at dette røret tetter seg og dermed havarerer turbo, du bør ta det helt ut å blåse det rent eller bytte det ut. Regner med det er 1.9 tdi du har?
    Opel Omega 98 2.0 CD
    Opel Combo 06 1.3 Cdti

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012
    hei
    det var en a4 1.8tq 1998,,ja da får jeg skru det av,se om jeg får det rent,,,bare håper turbo har klart seg

Registrert bruker TurboPedro sin avatar
    Ble medlem
    04.2012
    nye rør får du får en fin penge på bildeler.no får håpe turbo klarte seg,men spørs siden du hørte skraping.. du smurte vell opp turbo før du monterte?
    -Ford Sierra 2.0 DOCH 98 mod(org.) <X>
    -Audi 80 2.0 91mod(org.) <X>
    -Volvo 240 2.3 Turbo 86 mod(350Hk+++) <X>
    -Audi A4 1.8 Ts 98mod(215Hk+++)

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012
    ja fylte helt opp med olje,kansje 100 meter test kjøring,,fortsatt litt slark,men var det før jeg satt den inn,vet ikke hvor mye det skal vere når den er ny

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012
    fikk av røret nå,,potte tett greier ikke blåse gjenom med kompressor,,pokker ta,hadde en visst

Bilmekaniker opelduude sin avatar
    Ble medlem
    12.2007
    Veldig kjipt når du har ny turbo. Veldig viktig å skifte olje regelmessig for det tynne røret tetter seg fort.
    Opel Omega 98 2.0 CD
    Opel Combo 06 1.3 Cdti

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av opelduude Vis post
    Veldig kjipt når du har ny turbo. Veldig viktig å skifte olje regelmessig for det tynne røret tetter seg fort.
    Helt riktig, de aller fleste problemene kommer av for sjeldne oljeskift... Om røret til turbo er tett så er det sikkert rett før silen på oljepumpa er tett også.
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012
    ja det er bare og få skrudd opp det og,,,jaja kjøpte bilen for 5000kr rustfri med en liten bulk,vert og koste på litt da,forrige eier ga opp d han ikke fikk startet bilen,kjøpte meg en diagnose sak,resatte gassspjeld og vips så startet den

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012
    nytt rør betillt,har det ikke gått bra med turbo,hvem fikser sånt,,en overhaling av ny turbo sukkk
    Sist endret av topfuel; 03.07.12 kl 21:56

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012
    ja da var det nye røret montert,og turbo lyder og trykker normalt,,,kansje det er lov og ha flaks

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Husk bunnsilen på oljepickupen
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2012
    det skal jeg.takk

Tråder som ligner på ny turbo

1. ny turbo: hei lurer på om dere kan hjelpe meg , har en saab 9000 turbo 86 mod som har sliten turbo , hva blir billigeste løsningen eller kan jeg ta en turbo fra en anne bil evt annen saab ? alt hjelper ;)

2. ny turbo på rs turbo: planer å bytte den orginale t3 turboen, hvilken turbo burde jeg kjørt for mere effekt ved tidligere turtall ?

3. Sliten tt turbo?? ønsker ny bolt on turbo!: Litt plystrelyd ved pådagrag og litt mindre action på tørt føre mistenker jeg at turboen har takket for seg. Hvilken turbo kan settes DIREKTE på uten å måtte begynne skifte slanger & lignede? Turboen som nå står på er en k03 turbo sn: 06a 145 704 bx Så spørsmålet er, kan jeg bruke en...

4. ny turbo: noen som vet om 850 turboen er bra? evt. om den passer på fk motoren min? noen som har flere alternativer? gidder ikke å ringe turboservice flere ganger...virka så sur.kanskje han hadde en dårlig dag.

5. Ny turbo: Ny Turbonetics T3/T4E selges T4E kompressor, 50 trim, 3" innløp, polert hus, T3 turbin, a/r.63, stage II trim, 360 gr lager. Selges: 6500kr Tlf 93232956

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1