Viser resultatene 1 til 6 av 6

Seter fra a6 i a4?

Audi A4 / S4 / RS4 (B5) 1994-2001 passer frem og baksetene fra en a6 inn i en a4 b5 avant? og dørtrekkene? eller finnes det noen steder i f.eks tyskland hvor man

Registrert bruker Emil Lehne sin avatar
    Ble medlem
    01.2009

Seter fra a6 i a4?

passer frem og baksetene fra en a6 inn i en a4 b5 avant?
    og dørtrekkene?

eller finnes det noen steder i f.eks tyskland hvor man får kjøpt billig interiør?

Loser for life al3x sin avatar
    Ble medlem
    08.2004
    Nope, passer ikke.

Mulig du kan få setene til å passe, men er redd for at de er for brede.

ebay.de er vel enkleste. Eller sjekk huggerier i Norge/Sverige.

audi a4 1997 1.8T pettersenroar sin avatar
    Ble medlem
    01.2007

Ble medlem
    01.2009
    takker for svar

Ble medlem
    01.2009
    hva med forseter fra s4 92 mod. da?

audi a4 1997 1.8T pettersenroar sin avatar
    Ble medlem
    01.2007
    alt går bare du er kreativ og har tilgang på sveis

Tråder som ligner på Seter fra a6 i a4?

1. 960 seter i 760: Er det noen som har satt 960 seter i 740, de passer jo, men problemet er at belte låsene ikke passer med hverandre. For de på 960 stene er det en sånn belte strammer som sikkert har noe med abs og gjøre. Kan jeg skru/borre av dette og finne skrue hull til den orginale belte låsen? Et par bilder...

2. Seter/sofa til VAN 3 el. 4 seter helst /m belte: sofa / seterad som passer til van ønskes kjøpt rimelig. helst i hedmark / oppland et sted da det ikke er praktisk å sende. 3 eller 4 plasser, og helst /m belte.

3. ØK: seter: jeg trengen nye seter til ventoen min, det skal vere svarte eller grå stoffseter av nyere dato (1990 eller nyere) trenger ikke vere til golf3/vento, alt av interesse, må vere i god stand og ingen fargeprikker i stoffet:)

4. Seter i E36: Noen som vet om det er mye å jobbe å ta fra hverandre setene i en E36, å sette sammen ryggen fra passasjer sia over på førersida.. ?

5. Seter: Jeg har en Golf 2 1,3og vil ha skinn seter i min bil så jeg lurer på hvilke andre biler jeg eventuelt kan finne slike seter fra som passer i golf 2? Noen som har litt peil som kan gi noen svar?

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1