Viser resultatene 1 til 3 av 3

løyse bremsekraftforsterkeren?skruene?

Audi A4 / S4 / RS4 (B5) 1994-2001 sliter med å finne hvilke skruer som holder den.. pleier vere inne med pedalen men der er det ingen.. noen som vet om det er

Registrert bruker dirtyharry sin avatar
    Ble medlem
    01.2007

løyse bremsekraftforsterkeren?skruene?

sliter med å finne hvilke skruer som holder den.. pleier vere inne med pedalen men der er det ingen..
    noen som vet om det er de to som er på utsiden der med bremseveske beholderen? at de går igjennom hele greien?
    må ha den av for et batteri har lekket syre og derfor kommet rust innunder der og batteriet.. er krise.. tar seg ikke ut med rust på en audi hehe
    glemte si har en Audi A4 1,8TS

PowerByCosworth VazRacing sin avatar
    Ble medlem
    10.2005
    Er vel 2 torx skruer under br.væskebeholderen ja. Skru ut de + de to 22mm
    "skruene" som de er skrudd inni. Så må du vel ha av vindusviskera og det plast dekselet. Til slutt tar du klipset på bremsepedalen og drar hovedsylinder og br.kraftforsterker ut.

Ikke uvanlig at de ruster der forresten. Lekasje fra batteri og dårlig vann drenering.
    Livet er ikkje berre orgasme, det ska knullast å

Registrert bruker dirtyharry sin avatar
    Ble medlem
    01.2007
    ok den e god.. da her jeg jobb i påsken sandblåsing og ymse.. takker så mye for hjelpen..

Tråder som ligner på løyse bremsekraftforsterkeren?skruene?

1. Downpip løsner (skruene skrur seg ut): Hei, Prøvde å søke litt, men hade ikke noen lykke med det. Problemet er at skruene på downpipen skrur seg ut.. Noen som har hatt dette problemet før? Og hvordan løste dere det ? Mvh. Fredrik

2. problem med bremsekraftforsterkeren eller abs på ein golf 2 gti g60 91: hallo! er det noen her som har peiling på abs bremse systemet på ein golf 2 gti g60 91 mod ? veit ikkje ka problemet e, men da e nett så å bremse uten ein bremsekraftforsterkar,,,, så eg må trø som faen på bremsene! mange seie da e abs pumpa eller abs hjernen som e gåen. ikkje veit eg,,...

3. problem med bremsekraftforsterkeren eller abs på ein golf 2 gti g60 91: hallo! er det noen her som har peiling på abs bremse systemet på ein golf 2 gti g60 91 mod ? veit ikkje ka problemet e, men da e nett så å bremse uten ein bremsekraftforsterkar,,,, så eg må trø som faen på bremsene! mange seie da e abs pumpa eller abs hjernen som e gåen. ikkje veit eg,,...

4. tiltrekkings/løyse rekkefølge?: noen som har et slikt fint skjema der det står hvordan jeg skal løyse topplokksboltene?

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1