Audi A4 / S4 / RS4 (B5) 1994-2001 TRENGER SVAR FORT!
har en audi a3, men er vell det samme som en a4 når det gjelder dette.
har fått en varsellampe i displayet.
har en audi a3, men er vell det samme som en a4 når det gjelder dette.
har fått en varsellampe i displayet. aner ikke hva det er, men kan nesten se ut som en motor det er bilde av. forrige eiren trodde det var en varsel for føleren i eksosen/manifoilen.. er ca midt i int.panelet
Jeg hadde samme feil her om dagen, dro til møller, fant ut at temp. måleren var gåen, måtte bytte! og vips, 2200 kr rett i søppla!
noe anerledes motorgange?? ofte er det gaaen lambdasonde (fremre)
Men fordel og ta en diagtest. om noen har ett slikt apparat er det code 01 engine management.
ABS + Håndbrekk varsellampe: Opplevde det tidligere i dag, startet bilen, men ABS og håndbrekk lampa ble lysende, kjørte sånn et par km, parkerte, måtte gjøre et par ting, kom tilbake, starta bilen som normalt, altså airbag abs slukket etter noen få sec. Vindusviskere fungerte heller ikke mens de to lampene lyste konstant....
varsellampe: Har desverre ikke instruksjonsbok til corsaen og lurer derfor på en varsellampe.
Det er et motortegn på den og den blinker av og til under kjøring.
Hva indikerer den?
varsellampe: :driving hva betyr den røde varsellampen under speedometeret som inne holde en runding med ett utropstegn inni? ser sann ut (!) på en måte
får ikkje start!
varsellampe i dash!!!: Har byttet bremsebånd\moteringssett på bilen, men så har jeg fått opp en feilmelding opp i dash`n... noen som vet hvordan man nullstiller måleren? ,må få den igjennom eu-kontrollen!!!
Varsellampe for airbag: Varsellampa for airbag lyser på bilen min. Noen som har no tips om hvor feilken kan være ? Jeg skal på EU kontroll nå og hvis lampa lyser så får jeg 2er på det men om lampa er defekt så får jeg bare 1er