Viser resultatene 1 til 5 av 5
Like Tree1Liker
  • 1 Post By Einar

feilkode på motorfeste

Audi A4 / S4 / RS4 / A4 Allroad (B6, B7, B8) 2000- Har en a4 b6 130hk. Har en feilkode på det ene motorfeste.. N144-n145 short to b+ electro hydraulic engine mount solenoid valve(får ikke slette feil)

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2012

feilkode på motorfeste

Har en a4 b6 130hk. Har en feilkode på det ene motorfeste.. N144-n145 short to b+ electro hydraulic engine mount solenoid valve(får ikke slette feil) Har dette noe å si? Må jeg gjøre noe med dette?
    Sist endret av Runeskatt; 08.06.12 kl 23:31

Moderator Einar sin avatar
    Ble medlem
    08.2002
    Ville iallefall begynt med å sjekke ledninger til motorfestet, denne ventilen er tilsynelatende minustyrt og har konstant pluss, og signalkabelen kan ha kortslutning til pluss.

Hvis denne kortslutningen garantert ikke påvirker annet i motorstyringen og du ikke merker noe uønskede vibrasjoner ville jeg ikke blitt stresset, men anbefales jo alltid å holde ting i orden selvsagt.
    Quattro73 liker dette.
    Bilforumet.no
    Moderator: Teknisk - Lastebil - Ford - Land Rover - Mercedes-Benz - Nissan - Subaru - Suzuki - Volvo

`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
    `92 Ford Scorpio 2.9 GL

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2012
    takk for svar! merker ingenting ved kjøring osv.. men ja skal sjekke ledningene å sånt, aldri kjekt å ha feil på motoren.

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Dette vil du merke mest på tomgang i form av mer vibrasjon i bilen.

17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

Possible Causes
    Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
    Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty

Possible Solutions
    Check/Repair Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
    Check/Repair Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2012
    ok, takk for svar

Tråder som ligner på feilkode på motorfeste

1. Feilkode på motor: Hei. Bilen min fusker og tok en diagnose på den, fikk to feil som var P1405: Resirkulering av eksosen (egr) ventil posisjon sensor feil P0505 Idle control system malfunction Kan dette ha noe med fuskingen å gjøre?

2. Feilkode på b230f: Plutselig en dag så ville ikke bilen min starte og den gikk som ei klokke sist gang jeg kjørte med den. (har stått ca en uke) feilsøkte nå og fikk feil kode 1-4-4. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hva det betyr, og eventuelt hvordan det repareres? På forhånd takk!:)

3. Motorfeste på G60: Er det fremre motorfeste på G60 det samme som sitter på vanlig gti ? Eller kan jeg ta hvilket som helst feste fra en Golf 2 1,6 el 1,8 og sette på min 90 mod G60 ?

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1