Har en a4 b6 130hk. Har en feilkode på det ene motorfeste.. N144-n145 short to b+ electro hydraulic engine mount solenoid valve(får ikke slette feil) Har dette noe å si? Må jeg gjøre noe med dette?
Har en a4 b6 130hk. Har en feilkode på det ene motorfeste.. N144-n145 short to b+ electro hydraulic engine mount solenoid valve(får ikke slette feil) Har dette noe å si? Må jeg gjøre noe med dette?
Sist endret av Runeskatt; 08.06.12 kl 23:31
Ville iallefall begynt med å sjekke ledninger til motorfestet, denne ventilen er tilsynelatende minustyrt og har konstant pluss, og signalkabelen kan ha kortslutning til pluss.
Hvis denne kortslutningen garantert ikke påvirker annet i motorstyringen og du ikke merker noe uønskede vibrasjoner ville jeg ikke blitt stresset, men anbefales jo alltid å holde ting i orden selvsagt.
Bilforumet.no
Moderator: Teknisk - Lastebil - Ford - Land Rover - Mercedes-Benz - Nissan - Subaru - Suzuki - Volvo
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL
takk for svar! merker ingenting ved kjøring osv.. men ja skal sjekke ledningene å sånt, aldri kjekt å ha feil på motoren.
Dette vil du merke mest på tomgang i form av mer vibrasjon i bilen.
17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
Check/Repair Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
Bilforumet.no
Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk
IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
FORUMREGLER
ok, takk for svar![]()
Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo