Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 15 av 34
Like Tree4Liker

Min 2009 Audi a4 b8:)

Audi A4 / S4 / RS4 / A4 Allroad (B6, B7, B8) 2000- i slutten av januar i år blei jeg den ekstremt glade eier av en rød b8 sedan 2009mod som jeg har siklet etter siden den

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2011

Min 2009 Audi a4 b8:)

i slutten av januar i år blei jeg den ekstremt glade eier av en rød b8 sedan 2009mod som jeg har siklet etter siden den kom.

den har en 120hk tdi motor den er ikke kjempe godt utstyrt, men holder mer enn nok for meg.

Bilder:

Har begynnt litt i det små også
    Led lys til skilt må man jo ha
    før:

etter:

Må jo gjøre litt med rompa også

Spoiler

kroken må jo bort også. men fikk ikke med nøkkelen
    litt xtra arbeid men men

Tata!

har også bestilt:
    Pedaler

s-line tåkelys deksler

og rød kalipper lakk

Planene for bilen:
    -Justerbart senke sett
    -20" sommer
    -xenon i tåkelys bestillt
    -led baklys
    -Sote rutene helt frem
    -dab radio viss det er mulig
    -Savner litt trøkk i anlegget så en liten rørbass eller noe..
    -Ny diffuser med dobbel eksos så jeg får 4 rør bak
    -lakkere plast deksler i motor rom samme som bilen (brilljant rød)
    -bytte clutch så bilen tåler å bli chippet. (ikke akkuratt noe rakett nå)
    pluss div.. blir altids noe mer

Beklager div skrive feil. håper noen følger med.
    Sist endret av ølbriller; 03.03.12 kl 22:42 Begrunnelse: æøå

Registrert bruker K3nn3th0ls1 sin avatar
    Ble medlem
    01.2010
    Blir bra dette, og gratulerer med utrolig pen bil!
    Kommer til å følge med her
    '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Gratulerer, flott bil
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2011
    tusen takk for det!

fikk litt i posten i dag jeg tenkte jeg skulle prøve
    nøkkel:

tape:

ferdig
    Tubilkz liker dette.

Registrert bruker K3nn3th0ls1 sin avatar
    Ble medlem
    01.2010
    Ble kult det da
    '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2011
    takker synes det blei litt tøft selv

noen som vet hvor mann får kjøpt bakre eksosdelen som deler seg? passer milltek til 1,8t over på 2,0tdi?

kjetil Rosenvold Kjetilr sin avatar
    Ble medlem
    12.2002
    Hva slags "stereo" er det i bilen? Du har antageligvis Audi MMI high 2G? Isåfall så har jeg lagt ut en tråd om montering av dab. Minus med dette er at det er kun DAB og ikke den nye standarden, DAB+. Og det koster ca 5000 å gjøre dette.
    Etterhvert vil alle gå over på DAB+ og en får ikke hørt på DAB lengre. Egentlig kan en like gjerne kjøpe en slik en inntill det kommer løsninger;
    http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736 regner nesten med at denne er DAB+, men da må en spørre.

Ellers er det også noe som heter Paser Media Dab http://radiobutikken.no/catalog/radi...adab_for_audi/ Men dette fungerer ikke på de med MMI. Dette pga at det er optiske signaler (lys). Jeg har forespurt leverandøren.
    om 100år er alt glemt...
    viljen dreg halve lasset..

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2011
    dæven detta har du greie på! takk for svar! veit ikke helt hva jeg har. åssen ser jeg at det er mmi high 2g? er rimelig grønn på området:P

mens vi er inne på stereo. veit du om det er phono uttak bak på spilleren. tenker på forsterker og liten sub baki.

kjetil Rosenvold Kjetilr sin avatar
    Ble medlem
    12.2002
    Jeg mener det er en liten sub i reservehjulsbrønnen din. Jeg vet ikke om den kan byttes ut. Har du bang & olufsen? På det anlegget så får en ikke justert "styrken" på Sub. Men det gjør en på de uten.

Ekstra forsterker og sub mener jeg ikke er mulig.

MMI 2g gikk til 2010 modell. Gjelder de med navi. Regner med at du har kontrollknappene til stereo/navi nede ved girspaken?
    om 100år er alt glemt...
    viljen dreg halve lasset..

Firma bakke84 sin avatar
    Ble medlem
    02.2007
    Anngående xenon så kan jeg fikse deg dette til en fin pris

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2011
    kan ikke huske jeg har sett noe sub i hjulbrønnen... :P har ikke navigasjon på min. og brytera mine er ved cd spilleren.. skal ta et bilde jeg så får du se

takk igjen for svar

trenger xenon!
    Sist endret av ølbriller; 03.03.12 kl 21:06 Begrunnelse: bilder

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2011
    bakke84: bra du sa ifra skulle til å bestille nå. pris? kommer ikke noe feilmelding på settet? tar det tvert i såfall

Firma bakke84 sin avatar
    Ble medlem
    02.2007
    http://www.geimport.com/product.php?id_product=90 Disse skal fune på det meste Sender deg PM med mere info så slipper det komme her i tråden din

Registrert bruker
    Ble medlem
    03.2011
    da er xenon 6000k bestillt av geimport. gleder meg
    Navn:		90-258-large.jpg
Visninger:	1241
Størrelse:	16,2 KB

Firma bakke84 sin avatar
    Ble medlem
    02.2007

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Tråder som ligner på Min 2009 Audi a4 b8:)

1. JeNa's Audi A4 B8 2009 SLINE: Fabrikkmontert utstyr utover standard: - AUDI HOLD ASSIST - PARKERINGSYSTEM BAK - LYS/REGSENSOR - FØRERSYSTEM m/FARGE - NAVIGASJONSYSTEM - AUDI SOUNDSYSTEM - SKINN/STOFF SPRINT S LINE - MLF-SPORTSRATT S LINE - ORDINÆRT SPORTSUNDERSTELL S LINE SPORTSPAKKE

2. Min nye bil, og ny på forumet. Audi A4 (B8), 2009, 2.0 Diesel: Tenkte jeg skulle legget ut et par bilder, og ha en liten tråd for min nylig innkjøpte Audi A4, 2009 Modell. Bilen ble hentet på Erik Arnesen på Bryn den 23.12.2011, etter en meget god handel og kjempe trvilige folk. Bilen er en Audi A4, 2.0 Diesel motor med 8 trinns automatgir kasse. Bilen er...

3. Min Audi A4 B8: Tenkte jeg måtte lage en tråd om bilen min her også :) (Første 7 innlegg er bare kopiert fra annet forum, derfor det er litt rot i de) Kan vel si noen ord om bilen og utstyr i allefall. Fantomsort farge Sort S-line interiør med Skinn/stoff og MLF S-line sportsratt Blanke sidelister Xenon...

4. Min 2009 Audi B8 2.0 TDi: Handlet sent i høst en 2009 Audi A4 B8 2.0 TDi S-line, men ikke hatt tid å legge ut før nå. xenon i tåkelysene, kodet om til canadalys, profftonet ruter pluss en stripe i frontruta,lakkert rillene i grillen svartblank, full riegerstyling, H&R justerbart senkesett, 10x20 petrol felger bak og 8,5x20...

5. Min Audi A4 B8: På vent. Ops!

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1