Audi 80 / 90 / Coupé / S2 / RS2 (B3, B4) 1986-1995 Har en Audi 2.3 automat cab, som er i meget god stand, men har et lite problem med cruicecontrollen. Den virket for en stund siden,
Har en Audi 2.3 automat cab, som er i meget god stand, men har et lite problem med cruicecontrollen. Den virket for en stund siden, men funka dårligere etterhvert.
Når jeg trykker på knappen (blinkhendelen) så klikker det i et rele på høyre side, så kjenner jeg litt bevegelse i gasspedalen.
Bilen øker åsså fart når jeg holder inne knappen, men kutter når jeg slipper knappen. Er det noen som vet hva dette kan være??
Er sikkert samme systemet på alle eldre Audi me cruice. Noen som har et koblingssjema eller ei tegning, eller har ei god forklaring på dette?
det sitter vel en vakumpumpe der tenker jeg, det sitter det på min, det jeg gjorde var å ta av den å testet den til en annen strøm kilde ( ett batteri eller lader 12V) å hørte at pumpa gikk jevnt, det skal ikke gjøre noe om du bytter om polene når du tester - og+ for det eneste som skjer er at enten blåser den eller så suger den, ta den ut å test å se om den suger jevnt.
Noen som vet om den bryteren/ventilen som står bak bremsepedalen(automat) skal være justert sånn at det akkurat er kontakt mellom tappen på den og bremsepedalen (tilbaketrukket)? Noen som vet hvordan den skal være justert?? Denne vacumpumpen som står i motorrommet, hva kalles den?
Ja, da var cruisen i orden også:-) Etter å gått gjennom alt, sjekka ledninger, sikring, vacumpumpe, slanger, koblinger, bryter på bremsepedal og hendelen for betjening av cruisecontroll på rattstammen, fant jeg feilen. Etter å ha funnet ut at alt egentlig funka, tok jeg til slutt ut bryteren bak bremsepedalen, smurte den opp, justerte den på nytt, så var alt i orden igjen.
problemer!: har noen problemer med golfen min!
-instrument lyser og klokke går. km teller står stille!
pluss at turtall bensin varme og kmt målere står på 0!
Noen som har hatt slikt problem? finner ikke feil på VAG-COM.
sikring hel
-bremselys funker ikke selv om sikring er hel
Cab problemer: Hei!
Har en 1992-modell Audi 80 cab, som jeg har problemer med nå! Plutselig når jeg skulle ta av caben i dag, så skjedde det ikke noe når jeg vrei om det håndtaket inne i bilen. Da pleier vinduene å gå ned av seg selv. Heller ikke når jeg trykker inn knappen for å få opp lokket til rommet der...
Alarm-problemer/Bilstereo-problemer.: Jadda.. MR2en sto stille 3ukers tid, kom ut i bilen og da lyste det svaakt i dioden som pleier blinke i intervaller. Får ikke skrudd den på lenger, bare lyser svakt. Er en Bosch-alarm med bevegelses-sensorer osv.. Lurer litt på om det er et eget batteri et sted til denne?
Forsterkeren min tok...