Viser resultatene 1 til 4 av 4

Forstilling Forskjell? Audi 80 & Audi 80 Quattro

Audi 80 / 90 / Coupé / S2 / RS2 (B3, B4) 1986-1995 Er det noe mye forskjell på Forstillingen? Foran altså, på Audi 80 og audi 80 quattro? Litt viktig , prøver å finne ut selv også

Klemmetsmo Praf3x sin avatar
    Ble medlem
    09.2004

Forstilling Forskjell? Audi 80 & Audi 80 Quattro

Er det noe mye forskjell på Forstillingen? Foran altså, på Audi 80 og audi 80 quattro?

Litt viktig , prøver å finne ut selv også men ikke lett
    Navn: Jon-Kenneth
    *Tar ikke ansvar for feil skriving/

Ryker Svart! JvhCossie sin avatar
    Ble medlem
    08.2005
    Den er lik... Samme greia på Fatter'ns Gamle 84 diesel og Dama's 89Quattro...
    "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

quattrofanatiker
    Ble medlem
    05.2004
    Helt like er de ikke, de siste utgavene (89-91) har lenkearmer og delte fjærbein, dette gjelder vel både quattro og fwd. Før dette er de vel ganske like fra 81-88.

Ryker Svart! JvhCossie sin avatar
    Ble medlem
    08.2005
    Er helt likt på Coupeen til dama og 80'n til fatter'n...
    "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Tråder som ligner på Forstilling Forskjell? Audi 80 & Audi 80 Quattro

1. Forskjell på Audi A4 med og uten Quattro: Heisann! Jeg og en kamerat prøver å finne ut hva forskjellene er på en Audi A4 1,9TDI med og uten Quattro (bilen er fra 97). Er det noen forskjell i bremser osv, eller er det bare firehjulstrekksystemet?

2. Bygge om audi 80 med fwd til audi 80 quattro: Passer quattro systemet fra audi 80 quattro rett over på en orginal fwd audi 80. Har litt planer om og bygge no gromt ut av 80`n jeg har stående...men fwd er ikke no spes på bane....så må ha quattro... 1800 forgasser motoren på 90hk holder nok heller ikke. Så hvilken annen audi motor burde jeg...

3. Audi Ur-quattro, Audi 80 eller 90 blueprints: Jeg er på utkikk etter noen blueprints eller tegninger av Audi Ur-quattro (helst 20V-versjonen) eller en Audi 80/90 (gammel type) ettersom jeg hadde tenkt å lage en 3D modell av en. Det beste hadde vært om det fantes en tegning rett forfra, en fra siden og en ovenfra. Men bilder kan til nød også gå...

4. Audi 80 Turbo Quattro / Audi 90: Nok et prosjekt, bilen til Brodern..... ( Under oppussing :) ) Trenger div. deler: - Luftmengdemåler til Ur quattro - Evn. Ur quattro delebil/ karosserideler Bilde av kjerra....

5. Audi 80 B4 Quattro 2.0l komplett forstilling: Komplett forstilling med motor/gir, fjærben og bremser, har også mellomaksel. Km stand 180 000 km 85 kw. Pris kr 6500

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1