Viser resultatene 1 til 7 av 7

2.2 starter ikke

Audi 80 / 90 / Coupé (B1, B2) 1972-1986 Har henta en Audi 90 som har stått i 10-12 år på låve. Bensinpumpa var gåen så den ble bytta og bilen startet. Den ville

Registrert bruker
    Ble medlem
    07.2010

2.2 starter ikke

Har henta en Audi 90 som har stått i 10-12 år på låve. Bensinpumpa var gåen så den ble bytta og bilen startet. Den ville ikke høyere enn 1500 rpm, var en knekk på slangen til den tingen jeg ikke vet hva er som går inn i filteret. Nå er den byttet og den gikk på høyere turtall.

I dag måtte jeg gi gass for å holde den i gang, den ville ikke gå på tomgang. Nå vil den ikke starte.

Hva er problemet?

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Du må begynne med å finne ut om det er tenning eller bensin som mangler. Sjekk grundig alle slanger som står i forbindelse med innsuget (falskluft). BTW, er det skiftet olje på motoren? Om den er 10-12 år gammel så MÅ denne byttes umiddelbart.
    Sist endret av Quattro73; 20.07.12 kl 11:11
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    07.2010
    Da ville den gå igjen. Den går vel ikke på alle sylindrene høres det ut som? Olja ble bytta på 304.000, bilen er gått 307.000, den ser fin og brun ut, men bør vel byttes ja.

Super Moderator Quattro73 sin avatar
    Ble medlem
    06.2004
    Om oljen er 12 år gammel så bytt den, jo før jo heller. Hell litt dyserens (injection-rens) på tanken, mulig det hjelper.
    Bilforumet.no
    Super Moderator: Audi - Volkswagen - Seat - Skoda - Elektronikk - Prosjektforum - Teknisk

IKKE SEND PM MED TEKNISKE SPØRSMÅL, DE VIL IKKE BLI BESVART. LAG EN TRÅD OM DU LURER PÅ NOE!
    FORUMREGLER

Registrert bruker
    Ble medlem
    07.2010
    Da er plugger og olje bytta og den starta med en gang. Starta og stoppa den et par ganger, så skulle vi prøve igjen og da ville den ikke.

Noen som har noen ide på hva det kan være?

Registrert bruker
    Ble medlem
    07.2010
    Starter kun på trillen. Går ujevnt og ikke på tomgang. Plugger, pluggledninger, rotor, fordelerlokk og starter er bytta.

Målte kompen, første test: 8,5 8,5 9 9 9
    Andre test: 9,2 9 9,3 9,5 9

Noen som vet om det skal komme høyt trykk ut av slangene fra bensinfordeleren når man kinner?
    Sist endret av Autochenille; 05.08.12 kl 23:48

Registrert bruker
    Ble medlem
    07.2010
    Ingen som har noen ide?

Tråder som ligner på 2.2 starter ikke

1. 94 Accord. Plugger gnister ikke, ladelampe lyser ikke, bil starter ikke.: HEI! Har en 1994 accord stående, som ikke vil starte i det hele tatt.. Det er MULIG jeg har klart og lade den med rundt 20-30 volt i ett liiiiiite sekund, og så stoppet den for siste gang så langt. Det jeg VET hittil, er at tennpluggene gnister da altså ikke, men coil etc, og alt av...

2. Aircondition / klimaanlegg starter ikke MEN starter når panseret lukkes: Hei, Jeg har en Volvo V40 2003 modell, der klimaanlegget/aircondition ikke har startet den siste tiden. Men når jeg lukker panseret hardt igjen, så starter klimaanlegget. Hva kan være galt? I dag startet ikke klimaanlegget i det hele tatt..

3. Starter ikke/gløder ikke når bilen er varm: Dette begynte plutselig i går. Hadde kjørt ca 30 min, så bilen var varm. Stoppet bilen og skulle starte den nesten med en gang igjen. Men da startet den ikke og da så jeg at glødelampen ikke lyste. Lot bilen stå i 5 min, da startet den uten problem. Samme problem var det nå i kveld også. Noen som...

4. Audi a6 98 mod. Starter ikke.Ikke gnist og bensin pumpe starter ikke: En kompis skulle koble inn alarm. etter at det ble gjort, så starter ikke bilen. Start sperre er ikke koblet inn på alarm. Bilen stod uten strøm i ca 2 døgn. Noen forslag her? som sakt, ingen gnist, eller bensin pumpe som starter. Har koblet vekk alarm for og sjekke. men fortsatt dødt.

5. Bilen starte ikke med starter men starter på gir...??: DEN STARTER NÅ HELT FINT. SLUTTET Å BRUKE ALARMEN OG DA LØSTE DET SEG. ER NOK STARTSPERREN SOM VAR PLROBLEMET. SKAL FÅ EN FORHANDLER TIL Å SE PÅ DEN Bilen min starter som vanlig, alt er normalt og går akkurat like mange "turns" som den skal før det sier BrOm. Men så skjer det avogtil at når jeg...

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1