Viser resultatene 1 til 4 av 4

bensintrykk

Audi 80 / 90 / Coupé (B1, B2) 1972-1986 noen råd på hvordan jeg kan stille ned bensintrykket på bilen min, eller må det gjøres på verksted? audi coupe 2.3E (ng motor). den får

Registrert bruker octoplex sin avatar
    Ble medlem
    07.2006

ALT for høyt bensintrykk

noen råd på hvordan jeg kan stille ned bensintrykket på bilen min, eller må det gjøres på verksted? audi coupe 2.3E (ng motor).
    den får såppas mye bensin at det drypper av pluggene.

takker for alle svar
    Sist endret av octoplex; 11.08.06 kl 13:37

Registrert bruker Audi_Quattro sin avatar
    Ble medlem
    05.2005
    bensin trykket regulerer seg vel av seg sjøl... så klart ingrep kan gjerast, men gå på ein verkstad og sjekk co min var på 10% når eg henta min og den drukna i bensin bokstavelig talt... co skal helst ligga på 0.7% har eg erfart
    1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan
    1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)
    1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)
    1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)
    1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Registrert bruker
    Ble medlem
    06.2006
    Bensintrykket på bilen din er elektronisk regulert, får bilen for mye bensin er det nok en feil en eller annen plass, feks defekt tempføler som gjør at bilen går på kaldstartberikelse, eksoslekkasje før lambdasonde, deffekt lambdasonde, feiljustert co. Bare eksempler:

Registrert bruker octoplex sin avatar
    Ble medlem
    07.2006
    okay, får sjekke litt mere, men trur det blir verksted neste nå:P gitt opp

Tråder som ligner på bensintrykk

1. Bensintrykk: Endelig har jeg et spørsmål til dere :hello: : Hvordan har man kontroll på at bensintrykket er høyt nok ved belastning på turbomotor uten å trekke bensintrykkmåleren inn i bilen og uten å kjøre motoren i benk eller på rullende landevei? Greit å stille grunntrykket på en justerbar BTR ved...

2. bensintrykk: hjelper det noe å øke bensintrykket?

3. Bensintrykk på E30: Hvor stort bensin trykk skal bensin pumpa på en 320i E30 levere? Min leverer 2kg og i underkant av 2kg. Det er vel for lite? Skal vel levere ca 4-6kg?

4. Bensintrykk - GT-R: Hei, hvilket bensintrykk levèrer bensinpumpa på GT-R? Leverer den samme bensintrykket på hele turtallsregisteret? Litt rart formulerte spørsmål, men tenkte jeg skulle måle bensintrykket mitt på bilen i morgen, og lurer derfor på hva trykket skal ligge på. Ser at stiften på pluggene mine er litt...

5. bensintrykk??: Lurer litt på bensintrykk..Etter å ha montert manometer på bensintrykksregulatoren min fant jeg ut at jeg har 5 bar trykk på fuelrailen på tomgang.. for meg virker det som at det er mer en nok men jeg tør ikke å justere ned da jeg ikke er sikker på hva som er "riktig".. Har hørt mange som sier...

Hurtiglinker: Alfa Romeo | AMC | Aston Martin | Audi | Bentley | BMW | Bugatti | Chevrolet | Chrysler | Citröen | Daewoo | Daihatshu | DeLorean | Dodge | Ferrari | Fiat | Ford | GMC | Honda | Hummer | Hyundai | Isuzu | Jaguar | Jeep | Kia | Koenigsegg | Lada | Land Rover | Lamborghini | Lancia | Lexus | Lincoln | Lotus | Maserati | Mazda | McLaren | Mercedes-Benz | MG | Mini | Mitsubishi | Morgan | Nissan | Pagani | Peugeot | Plymouth | Pontiac | Porsche | Renault | Rolls Royce | Rover | Saab | Seat | Shelby | Skoda | Smart | Ssangyong | Subaru | Suzuki | Talbot | Toyota | TVR | Vauxhall | VW | Volvo

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1